افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

شبکه پایه، نام های پایه را راه اندازی کرد. اسامی قابل فهم برای انسان

  • کد خبر : 334923
شبکه پایه، نام های پایه را راه اندازی کرد. اسامی قابل فهم برای انسان

شبکه پایه (Base) با مقدمه اسامی پایه این به کاربران اجازه می دهد تا آدرس های پیچیده خود را به نام های ساده و قابل فهم تبدیل کنند. این نام ها از طریق زیرساخت سرویس نام اتریوم (ENS) ایجاد خواهد شد و برای خرید از طریق یک حراج هلندی در دسترس خواهد بود. مقایسه قیمت […]

شبکه پایه (Base) با مقدمه اسامی پایه این به کاربران اجازه می دهد تا آدرس های پیچیده خود را به نام های ساده و قابل فهم تبدیل کنند. این نام ها از طریق زیرساخت سرویس نام اتریوم (ENS) ایجاد خواهد شد و برای خرید از طریق یک حراج هلندی در دسترس خواهد بود.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گفته اسمارتک نیوز، Base در حال انتشار یک Subname بر اساس زیرساخت سرویس نام اتریوم است. Basenames از طریق یک حراج هلندی فروخته می شود تا فرصت مناسبی برای خرید این نام ها فراهم شود.

نام های پایه چیست؟

Base یک شبکه لایه ۲ اتریوم است که توسط Coinbase توسعه یافته است. این شبکه Basenames را معرفی کرد. BaseNames از طریق زیرساخت ENS یا Ethereum Name Service ایجاد می شود و به کاربران اجازه می دهد تا آدرس های هگزادسیمال پیچیده خود را به آن اختصاص دهند. اسامی قابل فهم تبدیل برای انسان

در نسخه رسمی، Base Names بخشی از یک بلوک مرکزی در بلاک چین خواهد بود تا هر کسی بتواند نام خود را در شبکه پایه ایجاد کنید.

نام های فرعی ENS ها نام هایی هستند که توسط ENS های موجود (والد) ایجاد می شوند. این بدان معنی است که ENS ها معمولاً برای مدیریت چندین هویت ENS، مشابه زیر دامنه ها در وب سایت های سنتی استفاده می شوند.

هر صاحب یک دامنه ENS، مانند base.eth، می تواند تعداد نامحدودی زیر دامنه یا زیر دامنه ایجاد کند. مالک ENS والد این نام های مستعار را ایجاد و مدیریت می کند. در این حالت کاربری به نام Bob می تواند یک نام پایه به نام bob.base.eth ثبت کند.

هنگامی که Base Names راه اندازی شد، همه این نام ها برای خرید از طریق یک حراج هلندی در دسترس خواهند بود، با کاهش قیمت ها بیش از 36 ساعت تا به همه فرصت برابر برای خرید یک نام خاص داده شود. قبل از اطلاعات رسمی، هزینه حق بیمه از 100 ETH شروع می شود و در 12 ساعت اول به 0.39 ETH کاهش می یابد. پس از پایان حراج هلندی، هیچ هزینه حق بیمه ای اعمال نخواهد شد.

جسی پولاک (جسی پولاکرهبر پروژه بیس در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که Base Names روز سه شنبه راه اندازی می شود. وی افزود:

ما قصد داریم بیست نیم آن را ساده ترین راه برای شروع ساختن یا زندگی کردن به این شکل کنید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-20 16:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=334923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.