افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

شبکه بانکی مکمل رشد شرکت های دانش بنیان است

  • کد خبر : 294911
شبکه بانکی مکمل رشد شرکت های دانش بنیان است

به گزارش خبرنگار بازار، حسن صداقت در نشست موازی نمایشگاه خدمات بازرگانی گلستان اظهار داشت: تمامی فعالیت های اقتصادی موازی با کسب و کار آنها باید همواره توسط یک گروه مالی یا یک شبکه بانکی حمایت شود تا بتوانند مسیر رشد را به خوبی طی کنند. مدیریت شعب بانک تجارت گلستان با بیان اینکه شرکت […]

به گزارش خبرنگار بازار، حسن صداقت در نشست موازی نمایشگاه خدمات بازرگانی گلستان اظهار داشت: تمامی فعالیت های اقتصادی موازی با کسب و کار آنها باید همواره توسط یک گروه مالی یا یک شبکه بانکی حمایت شود تا بتوانند مسیر رشد را به خوبی طی کنند.

مدیریت شعب بانک تجارت گلستان با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان به دنبال تولید ارزش افزوده زیادی هستند افزود: اگر شبکه مالی در کنار این مجموعه ها قرار گیرد با اتصال به آن کسب و کار موفق تری خواهند داشت.

وی ادامه داد: در بانک تجارت تابلوهایی را برای مشاغل مختلف تعریف کرده ایم، در این نمایشگاه غرفه های تجاری متنوعی از آموزش گرفته تا تولید و حتی صادرات به اروپا یا کشورهای دیگر وجود دارد، سوال من از غرفه داران این است که کجا هستید. دریافت منابع مالی از کجا می آید و شبکه ای که بتواند کار فنی را به موقع و شایسته تامین کند کجاست؟

وی گفت: کسب و کارها قطعا برای تامین ارز به بورس یا شبکه بانکی مراجعه می کنند و ما مفتخریم که در بانک تجارت گلستان رتبه اول ارزی و شبکه با بیشترین نفوذ بازار را داشته باشیم.

صداقت گفت: بانک تجارت به لطف واحد مستقلی که در این زمینه تعریف کرده و فعالیت های فعال و آماده خود توانسته از تولید در بخش های مختلف حمایت کند و شرایط بهتری را برای سرعت بخشیدن به کارها فراهم کند.

تامین مالی زنجیره تامین زعفران، دام، طیور و کشاورزی

وی گفت: این بانک توانسته است بهترین خدمات و مشاوره را در زمان مناسب به مشتریان و واحدهای تولیدی ارائه دهد.

مدیریت شعب بانک تجارت از دیگر اقدامات این بانک می توان به تامین مالی زنجیره تامین در گلستان اشاره کرد که به ویژه در حوزه زعفران، دام و طیور و صنعت کشاورزی خودنمایی می کند.

صداقت با بیان اینکه تامین مالی روش های جدیدی دارد، گفت: در روش های کلاسیک تولیدکنندگان منابع را به صورت وام دریافت می کردند اما امروزه منابع مالی برای یک زنجیره تولید تعریف می شود.

صداقت با اشاره به معایب روش های تامین مالی کلاسیک این بانک گفت: در روش کلاسیک به هر واحد بر اساس گردش مالی و میانگین تسهیلات داده می شود، این واحدها شامل تامین مواد اولیه تولید به واحدهای بسته بندی بازار می شود در نتیجه قیمت نهایی افزایش می یابد.

وی ادامه داد: اما در روش جدید منابع مالی باید به صورت زنجیره ای تزریق شود و به این ترتیب بانک به منابع مالی زیادی نیاز ندارد، نرخ نهایی را پایین می آورد و در نهایت فرآیند بروکراسی را حذف می کند.
صداقت گفت: در یک سامانه کل این زنجیره تعریف می شود و بانک به سر این زنجیره ها متصل است و بقیه زنجیره هماهنگ و همکاری می کند. این امر زنجیره های تولید را تسهیل می کند.

مدیریت شعب بانک تجارت با بیان اینکه منابع مالی با توجه به گسترش هر زنجیره پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: با اجرای این کار انحراف منابع کاهش می یابد، پول جابجا نمی شود و همه چیز درست می شود. تحت نظارت بانک انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.