افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

شایگان: حسن یزدانی اگر آماده نباشد به بوداپست می رود

  • کد خبر : 254939
شایگان: حسن یزدانی اگر آماده نباشد به بوداپست می رود

امید شایگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم وی در خصوص وضعیت حسن یزدانی و اینکه آیا از اردوی بعدی به تیم ملی آزاد اضافه خواهد شد، گفت: حسن در باشگاه خودش تمرین می کند و مطمئنا از اردوی بعدی خواهد آمد. وی با توجه به اینکه گفته می شود یزدانی تمایلی به حضور […]

امید شایگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم وی در خصوص وضعیت حسن یزدانی و اینکه آیا از اردوی بعدی به تیم ملی آزاد اضافه خواهد شد، گفت: حسن در باشگاه خودش تمرین می کند و مطمئنا از اردوی بعدی خواهد آمد.

وی با توجه به اینکه گفته می شود یزدانی تمایلی به حضور در مسابقات بوداپست نداشت، تاکید کرد: قبل از المپیک باید به مسابقات برود و می رود، مگر اینکه آماده نباشد.

رئیس هیئت کشتی مازندران با توجه به اینکه پیش از این به نظر می رسید کامران قاسم پور به همراه یزدانی در مسابقات انتخابی مجارستان شرکت کند، گفت: تصمیم کادرفنی تیم ملی این بود که حسن یزدانی به تنهایی برود، کامران قاسم پور او. همچنین تمرینات خود را ادامه خواهد داد و در صورت لزوم به انتخاب کمک خواهد کرد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: عوامل جنجالی مسابقات انتخابی استان مازندران در مسابقات انتخابی ملی جوانان نیز در اتاق هفتیر حضور داشتند و آیا بعد از اتفاقاتی که چندی پیش در ایزدشهر رخ داد به آنها پرداخته نشد؟ همین اتفاق می افتد، عکس هایی را هم که در اتاق هست دیدم، حکمش را دادگاه دیکته می کند. اتفاقاً انتظار داشتیم در تهران به مسابقات بروند، اما از سالن اجازه نداشتیم، بچه هایشان مسابقه داشتند و آنها هم به سالن رفتند.

شایگان در پاسخ به این سوال که آیا فرد چاقودار در سوابق منتشر شده کشتی مازندران نونهالان نیز در اتاق هفتیر حضور داشته است، تاکید کرد: من آن فرد را در عکس ها ندیدم و بعید است که او هم آنجا بوده باشد. .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=254939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.