افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

شایعات در مورد دوربین گلکسی اس 24 چه می گویند؟

  • کد خبر : 166984
شایعات در مورد دوربین گلکسی اس 24 چه می گویند؟

طبق گزارش‌های قبلی، ظاهراً سامسونگ قصد دارد ویژگی‌های زیادی را به سری گلکسی S24 خود اضافه کند. اما حالا گزارش جالبی از مدل رده بالای این خانواده یعنی گلکسی اس 24 اولترا منتشر شده است. بر اساس این گزارش، S24 Ultra قابلیت فیلمبرداری دارد ۴K با هزینه 120 فریم در ثانیه مجهز خواهد شد. پرچمدار […]

طبق گزارش‌های قبلی، ظاهراً سامسونگ قصد دارد ویژگی‌های زیادی را به سری گلکسی S24 خود اضافه کند. اما حالا گزارش جالبی از مدل رده بالای این خانواده یعنی گلکسی اس 24 اولترا منتشر شده است. بر اساس این گزارش، S24 Ultra قابلیت فیلمبرداری دارد ۴K با هزینه 120 فریم در ثانیه مجهز خواهد شد.

پرچمدار فعلی سامسونگ، گلکسی اس 23 اولترا، از حالت های فیلمبرداری 8K و 4K پشتیبانی می کند، بنابراین گلکسی اس 24 اولترا احتمالا دارای گزینه فیلمبرداری 8K نیز خواهد بود. با این حال، Ice Universe هیچ جزئیاتی در مورد این ویژگی ذکر نکرد و تنها در آخرین پست خود در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که این دستگاه به ویژگی جدید 4K 120FPS مجهز خواهد شد که حداکثر نرخ فریم پشتیبانی شده در Galaxy S23 Ultra را دو برابر می کند. 4K 60 فریم در ثانیه. او این کار را انجام می دهد.

فیلمبرداری 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه در Galaxy S24 Ultra

اگرچه Ice Universe اشاره نکرده است که کدام سنسور گوشی از این حالت پشتیبانی می کند، اما به احتمال زیاد سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی S24 Ultra مسئولیت آن را بر عهده خواهد داشت. این ویژگی می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای تولیدکنندگان محتوا باز کند، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد با Galaxy S24 Ultra ویدیوهای حرکت آهسته ضبط کنند و انعطاف‌پذیری بیشتری برای ویرایش ویدیو دارد.

نیازی به گفتن نیست که این وضوح ضبط ویدیو می تواند باعث مشکل داغ شدن بیش از حد دستگاه شود که Ice Universe به آن اشاره ای نکرده است. در Galaxy S23 Ultra، حداکثر محدودیت زمانی برای ضبط ویدیوهای 8K ده دقیقه بود. با این حال، برخی از کاربران گزارش داده اند که فیلم های طولانی تری را بدون داغ شدن بیش از حد دستگاه ضبط می کنند.

در پایان لازم به ذکر است که گلکسی اس 24 اولترا طبق اطلاعات فاش شده نسخه ای با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خواهد داشت. همچنین گزارش شده است که سامسونگ از فناوری سریعتر UFS 4.0 استفاده می کند، بنابراین احتمالاً چنین ویدیوهایی توسط پرچمدار آینده سامسونگ بدون کاهش عملکرد ضبط می شود.

بیشتر بخوانید:

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.