افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

شایستگی ویژه مدیریت بحران در این بخش دیده می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 335495
شایستگی ویژه مدیریت بحران در این بخش دیده می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، موسی فکور بعدازظهر چهارشنبه در نشست بررسی نگهداری درختان تونل سبز فومن و مقابله با هجوم پروانه سفید اشجار با تسلیت فرا رسیدن اربعین گفت: تونل گرین فومن. میراثی است که از گذشته برای ما به جا مانده است، پس باید آن را حفظ و نگهداری کنیم. این وظیفه ماست. […]

به گزارش خبرنگار مهر ، موسی فکور بعدازظهر چهارشنبه در نشست بررسی نگهداری درختان تونل سبز فومن و مقابله با هجوم پروانه سفید اشجار با تسلیت فرا رسیدن اربعین گفت: تونل گرین فومن. میراثی است که از گذشته برای ما به جا مانده است، پس باید آن را حفظ و نگهداری کنیم. این وظیفه ماست.

وی با بیان اینکه متولی راهداری راهداری و درون شهری است، افزود: ورودی شهر فومن در جاهای دیگر بسیار کم است اما راهداری در زمینه درختان تجربه لازم را ندارد. تعمیر و نگهداری

فکور با اشاره به اینکه در گذشته جهاد کشاورزی یک بار مسموم بود اسپری درختان مشخص شدند، ادامه داد: در این لحظه فراتر از زهر. اسپری باید نقاط ضعف را تقویت کرد و مبارزه با طاعون پروانه سفید را در دستور کار قرار داد.

معاون استاندار گیلان ورودی فومن را نمادی زیبا در استان و حتی کشور دانست، ادامه داد: دستگاه های مختلف در نگهداری درختان کمک می کنند به همین دلیل درختان آسیب می بینند. za و خطرناک باید قطع شود و درختکاری جایگزین شود.

وی تاکید کرد که برای مقابله با طاعون پروانه اشجار مراتع که زیستگاه این پرنده است، افزود: مدیریت فومن و صومعه سرا در خصوص پاکسازی مراتع و تقویت درختان خاکی بحث و تبادل نظر کنند. کوچک کار درست را انجام دهید.

فکور با اشاره به موضوع آبیاری و نگهداری درختان شهرداری فومن به برآورد و هزینه ها پرداخت و گفت: مدیریت بحران باید اعتبار ویژه ای را در این اداره اختصاص دهد تا سال آینده در کمیته برنامه کوچک بودجه نگهداری درخت باید تصویب شود.

معاون استاندار گیلان بر ضرورت اجرای این برنامه تاکید کرد کوچک اشجار برای مبارزه با طاعون پروانه سفید افزود: داوطلبان هلال احمر، ورزشکاران علاقمند و سمن ها در مناظره عمومی حضور دارند. بیاورید خزه بسیار مفید است نوار نقاله آنها می توانند و هرس و کوتاه کردن مو درختان باید طبق نظر کارشناسی ساخته شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.