افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

شاوریا گاردان باید پایه و اساس انتخابات مشارکتی را ایجاد کند

  • کد خبر : 161983
شاوریا گاردان باید پایه و اساس انتخابات مشارکتی را ایجاد کند

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در خصوص انتخابات گفت: قاعدتا نهادهای اجرایی و نظارتی بخشی از مقدمات حضور در انتخابات هستند. تردیدی نیست که تکرار این تذکر از سوی رهبری به معنای ناراضی بودن از برخی عملکردهاست. وی در خصوص […]

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در خصوص انتخابات گفت: قاعدتا نهادهای اجرایی و نظارتی بخشی از مقدمات حضور در انتخابات هستند. تردیدی نیست که تکرار این تذکر از سوی رهبری به معنای ناراضی بودن از برخی عملکردهاست. وی در خصوص علت نارضایتی رهبر انقلاب گفت: تاکنون هیچ اقدامی در زمینه بسترسازی برای انتخابات در خور شأن ملت ایران صورت نگرفته است.

* برای جلوگیری از تشکیل مجلس ضعیف باید به انتخابات توجه جدی شود.

عباس سلیمین مین در پاسخ به این سوال که تاکید رهبری بر حضور ضعیف در انتخابات و تشکیل مجلس ضعیف تا چه اندازه نتیجه تشکیل مجلس حداقلی بود، گفت: مجلس ضعیف نمی تواند مشکلات را حل کند. یا به عبارتی مشکلاتی را برای جامعه به همراه خواهد داشت. وقتی مشکلات مسیر خود را طی نکنند، طبیعتاً انحرافاتی در این زمینه رخ می دهد. یعنی حل مشکلات جامعه یا رفع اختلافاتی که بین سلایق مختلف وجود دارد; وقتی از حمایت انتخابات و تشکیل مجلس مقتدر برخوردار نباشند، طبیعتاً می توانند به انحرافاتی که رهبران در این موارد اشاره کردند، بیفتند. وی افزود: این مصادیق مانند کمپین های خیابانی است و هرج و مرج ایجاد می کند، یعنی هرکسی می تواند از این راه برای ترویج مشکلات خود از راه های غیرقانونی استفاده کند. اگر به مصلحت ملت معتقدیم باید به انتخابات توجه جدی داشته باشیم تا مجلس ضعیفی نداشته باشیم.

* افراد سالم را نباید به دلیل تنگ نظری و سخت گیری کنار گذاشت.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به عملکرد دستگاه های اجرایی در انتخابات گفت: زمانی که نتایج هیات اجرایی اعلام شد برخی از افرادی که سابقه شان سلامت سیاسی و اقتصادی آنها را نشان می دهد مردود شدند. گاهی ممکن است برخی از افراد مواضعی اتخاذ کنند که صحیح نیست، نباید به خاطر یک اشتباه خود را از داشتن شخصیت سالم، پاک و تأمل برانگیز محروم کنیم.

این سیاستمدار تصریح کرد: باید منشی و وسعت نظر زیادی در شرکت کنندگان در انتخابات وجود داشته باشد که منجر به محرومیت مردم از شخصیت هایی شود که در گذشته خود را نشان داده اند و همه به دلیل تنگ نظری سلامت خود را تشخیص دهند. یا سختگیر نباش. یعنی افراد نباید اشتباه کنند و در صورت اشتباه حذف نشوند. مردم ممکن است در زندگی سیاسی اشتباه کنند، اما این نباید باعث شود که ملت از یک فرد برجسته محروم شود.

*شورای نگهبان باید این تنگ نظری را جبران کند

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به عملکرد شورای نگهبان گفت: آقایان شورای نگهبان باید این نوع تنگ نظری ها را جبران کنند و زمینه را برای انتخابات مشارکتی فراهم کنند. سلیمین مین با اشاره به دفاع برخی از شخصیت های سیاسی از مشارکت 20 تا 30 درصدی در انتخابات گفت: فاصله این دیدگاه با رهبری بسیار زیاد است. از اصول رهبری پیروی می کنند و از آن پیروی می کنند، اما از اصول رهبری فاصله زیادی دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.