افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
8

شاه محمدی: چیدمان بازی ملوان از قبل بهتر بود / منتظرات نگران کننده در استقلال شال شاه محمدی

  • کد خبر : 17744

پیشکسوت سرخ‌ها گفت: من می‌کنم موفقیت پرسپولیس را بیشتر به خودش می‌دهد در نهایت یک جام داخلی پرسپولیس می‌خواهد هر چند که به نظرم پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در دو جام را هم هم‌هم، هم هم دارد. جمشید شاه اسبق پرسپولیس قهرمان سرخ‌ها به نسبت بازی‌های قبلی در مقابل تیم‌های شمالی و رقابت‌های راه‌های شمالی برای […]

پیشکسوت سرخ‌ها گفت: من می‌کنم موفقیت پرسپولیس را بیشتر به خودش می‌دهد در نهایت یک جام داخلی پرسپولیس می‌خواهد هر چند که به نظرم پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در دو جام را هم هم‌هم، هم هم دارد.

جمشید شاه اسبق پرسپولیس قهرمان سرخ‌ها به نسبت بازی‌های قبلی در مقابل تیم‌های شمالی و رقابت‌های راه‌های شمالی برای قهرمانی است و به این تیم کمک زیادی می‌کند.

روند بازی پرسپولیس مقابل ملوان را چگونه ارزیابی کردید؟

مقابل خوب و روان کار کرد و شمالی هم انصافاً هیچ‌گاه طول بازی به ضدفوتبال روی نیاورد تا پرسپولیس هم به خصوصیاً در فاز تهاجمی جواب می‌دهد. سه زد و مزد بازی تهاجمی‌اش را گرفت این درحالی بود که اگر فرصت‌های گلزنی بهتر استفاده می‌شد می‌توانست پنج یا شش گل به اختلاف پیروز شود اما در هر لحظه پیروزی و کسب امتیاز با سه گل اختلاف پرسپولیس بود به آن رسید و به صدر نزدیکتر شدند.

چرا ۳۰ دقیقه اول پرسپولیس تا حدودی دچار مشکل و میهمان بازی پایاپایی با پرسپولیس ارائه داد؟

در چرخش مشکلی وجود ندارد و من مشکل را در خط جلوی تیم می‌دیدم که البته ملوان، عبدی خوب پرتلاش کار کرد و یک گل گل ساخت هر چند که در یک مورد شاید شاید بتوانم عمل کرده و گل کنم. برزیلی هم گل زد و قابل قبول کار کرد. نقاط ضعف این بازی هم درخشش ترابی بود که کار کرد و نسبت به بازی‌های بازی‌های قبلی‌اش خیلی بود. جدا از بازگشت صادقی هم خیلی مثمرثمر بود و بازیکن با گل زیبا و حضور فعالی که نشان داد یحیی در حساس‌ترین مقطع مقطع فصل روی او حساب کند. در این بین یک نکته دیگر فنی را هم می کنم که به نظرم پرسپولیس مقابل ملوان مهدی ترابی را آزاد گذاشته بود. نکته‌ای که گلزنی و درخشش این بازیکن یکی از ستاره‌های پرسپولیس مقابل تیم شمالی شد.

فکر نمی‌کنید مسکران را در خانه‌اش در مقابل پرسپولیس مشکل‌ساز کنید؟

من فکر کنم تیم کرمانی در آن حد و اندازه‌ای که برای پرسپولیس باشد و در واقع اگر پرسپولیس در اندازه واقعی‌اش ظاهر شود، هیچ تیمی حریفش نخواهد شد. از طرف پرسپولیس در کورس قهرمانی است به همین دلیل قرار نیست حتی در کرمان به مسادد ی.

برای قهرمانی پرسپولیس با توجه به شرایط بهتر سپاهان چقدر شانس قائل هستید؟

بازی ما با استقلال در لیگ تعیین کننده است. از سویی به قدرت سپاهان بیشتر به حضور رامین و درخشش این بازیکن در جناح راست می‌شود و اگر تیم‌های این نقطه قوت سپاهان را ببندند این تیم موفق نمی‌شود چون بیشتر با مدل بازی فوتبال فوتبال بود. به همین دلیل من به قهرمانی پرسپولیس در لیگ ایمان و اعتقاد دارم.

در جام با توجه به قرعه‌های که به پرسپولیس چقدر برای برد سرخ‌پوشان قائل هستید؟

پرسپولیس در مقابل بهتر بازی می‌کند از این رو نگران بازی با گل گهر نیستم و اگر پرسپولیس با تیم‌های کار می‌کرد می‌کرد کارش سخت‌تر بود. این تیم‌های مطرح‌کننده با ادعای مقابل پرسپولیس ظاهر و این مسئله را برای پرسپولیس گل‌گهر آسان‌تر می‌کند.

در خط حمله حضور چه بازیکنی را بهتر می‌دانید؟

عبدی شرایط کرده است و حالا هم خوب می‌جنگد هم گلسازی می‌کند و هم در کارهایی که می‌کند بیشتر از قدرت جوانی هم بهره می‌برد اما اما اما برزیلی‌ها و و هم‌چنان پیدا می‌شوند که به شکل مثبتی روی آن‌ها می‌شوند.

در ادامه راه شانس کدامیک از سه تیم مدعی را بیشتر می‌دانید؟

قول می‌دهم قهرمان می‌شود چون بیشتر اهالی فوتبال و مردم پرسپولیس علاقه‌مند هستند و تیم پشتوانه مردمی‌اش قوی‌تر است از رو سپاهان در نهایت نسبت به پرسپولیس کم می‌آورد می‌آورد و استقلال استقلال هم به دلیل مسائلی با آن درگیر شده کم کم مشکلاتش مشکلاتش بیشتر این موارد روی روند نتیجه‌گیری‌اش تأثیر منفی خواهد گذاشت. من فکر موفقیت پرسپولیس را بیشتر به خودش می گوید در نهایت یک جام داخلی نصیب پرسپولیس شد هر چند که نظرم پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در دو جام جام را هم دارد سه برد در جام پرسپولیس را به عنوان قهرمانی قهرمانی قهرمانی دارد.

در رابطه با حضور سرمربی جدید تیم ملی چقدر به موفقیت تیم ملی کشورمان امیدوارید؟

به نظرم خوبی انجام شد و قلعه‌نویی در تیم موفق شد به شرطی برای بازیکنان داخلی اتکای بیشتر داشته باشید. به نظرم لژیونر در قیاس با بازیکنان ایرانی حرف‌شنوی از مربی وطنی می‌تواند از بازیکنان داخلی موفقیت برای تیم ملی را بیشتر بسازد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.