افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

شاه محمدی: پرسپولیس مقابل صنعت نفت روزگار بدی ندارد/ یحیی به مهاجم نیاز دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 117274
شاه محمدی: پرسپولیس مقابل صنعت نفت روزگار بدی ندارد/ یحیی به مهاجم نیاز دارد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت و مربی سابق تیم پرسپولیس گفت: با توجه به دیدار پرسپولیس مقابل نفت آبادان در تهران، پیروزی برای این تیم سخت نخواهد بود. جمشید شاه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار هفته نهم لیگ برتر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بعید است پرسپولیس در این بازی امتیازی از دست بدهد […]

پیشکسوت و مربی سابق تیم پرسپولیس گفت: با توجه به دیدار پرسپولیس مقابل نفت آبادان در تهران، پیروزی برای این تیم سخت نخواهد بود.

جمشید شاه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار هفته نهم لیگ برتر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بعید است پرسپولیس در این بازی امتیازی از دست بدهد و اگر بازیکنان از ابتدا در بازی باشند و شروع به حمله کنند، مطمئناً شما. می تواند خیلی سریع گل بزند

وی ادامه داد: نفت آبادان تیم خوبی است اما با توجه به اینکه این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و مطمئنا هواداران جو سختی را برای بازیکنان نفت ایجاد می کنند، از ابتدا حالت دفاعی به خود می گیرند و محمدی او دروازه بان گل گل. باید این کار را انجام دهد، به نوعی توپ را مدیریت کند، بین آنها پخش شود که خط دفاع نفت با مشکل مواجه خواهد شد.

شاه محمدی درباره تساوی پرسپولیس مقابل ملوان و از دست دادن دو امتیاز ارزشمند این تیم گفت: پرسپولیس در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و شاگردان تارتار در این بازی بسیار مسلط بودند و توانستند یکی دو موقعیت را صددرصد گل بزنند. نمره. لازم به ذکر است که با بی دقتی مهاجمان این تیم، پرسپولیس موفق شد در انزلی یک امتیاز کسب کند. اگر در ضربات آخرشان کمی دقت می کردند، پرسپولیس شکست می خورد.

فوتبال ایران مقابل قدرت های آسیایی حرفی برای گفتن ندارد

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم های ما چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی حرفی برای گفتن ندارند. ما نه از نظر تاکتیکی و نه از نظر زیرساختی نمی توانیم با ابرقدرت های آسیا رقابت کنیم. کشورهای ژاپن و عربستان با سرمایه گذاری هایی که کرده اند به زودی به بهترین تیم های دنیا تبدیل می شوند اما هنوز نمی دانیم با خودمان چه کنیم.

و افزود: تا زمانی که زیرساخت نداشته باشیم نمی توانیم فوتبال خوبی داشته باشیم. تمرینات بازیکن را کاملاً رها کرده ایم و اگر به ترکیب تیم ملی توجه کنیم اکثر بازیکنان بالای 30 سال سن دارند که این یک فاجعه برای فوتبال ملی ایران است. من اگر جای امیر قلعه نویی بودم به جای دعوت از لژیونرهای بالای 30 سال به تیم ملی از بازیکنان جوان برای تیم ملی استفاده می کردم.

شاه محمدی خاطرنشان کرد: با این روند از تیم های آسیای میانه عقب هستیم، ازبکستان و تاجیکستان پیشرفت زیادی داشته اند و به تدریج جای ایران را در آسیا خواهند گرفت. مسئولان ما نمی توانند ورزشگاهی را بازسازی کنند و زیرساختی برای فوتبال ایران باقی نگذاشته اند که مایه شرمساری است.

پرسپولیس به یک مهاجم تمام کننده نیاز دارد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نقاط ضعف و قوت این تیم در رقابت های لیگ برتر گفت: شهاب زاهدی شاگرد من در تیم های پایه پرسپولیس بود اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. پرسپولیس به مهاجمی نیاز دارد که چارچوب‌بندی را بلد باشد، این نیست که از 20 موقعیتی که ایجاد می‌شود، شوت به سمت دروازه حریف نباشد. پرسپولیس ستاره ای ندارد که بتواند کار یحیی گل محمدی را انجام دهد، همه باید دور هم جمع شوند تا در هر مسابقه عنوان قهرمانی را کسب کنند.

وی در پایان تصریح کرد: پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی بوده و امسال می تواند جزو دو تیم آخر لیگ باشد و امیدوارم در بازی هایی که انجام می دهد پیروز شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)