افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

شاه محمدی: هیچ جای دنیا را جریمه نمی کنند/ چه کسی شما را به خاطر عدم جذب بازیکنان مورد نظر گل محمدی جریمه می کند/ برخی از پیشکسوتان حاشیه ها را رقم زدند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 133018
شاه محمدی: هیچ جای دنیا را جریمه نمی کنند/ چه کسی شما را به خاطر عدم جذب بازیکنان مورد نظر گل محمدی جریمه می کند/ برخی از پیشکسوتان حاشیه ها را رقم زدند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من هم جریمه 10 درصدی و هم حرف بازیکنان علیه مدیریت اشتباه بود. جمشید شاه محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جریمه 10 درصدی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس گفت: فکر نمی کنم در هیچ جای دنیا جریمه شوند. بازیکنان ضعیف بازی می کنند و یک بازی را […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من هم جریمه 10 درصدی و هم حرف بازیکنان علیه مدیریت اشتباه بود.

جمشید شاه محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جریمه 10 درصدی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس گفت: فکر نمی کنم در هیچ جای دنیا جریمه شوند. بازیکنان ضعیف بازی می کنند و یک بازی را می بازند، اما نمی توان آنها را جریمه کرد. آقای درویش! چه کسی شما را جریمه می کند؟ بنابراین بازیکنان مورد نظر گل محمدی جذب نشدند. پول نداشتی و پول ندادند چون باشگاه ما درآمدزایی ندارد و فقط کاربر است. فکر می کنم اشتباه کردند که اعضای تیم را جریمه کردند.

وی در خصوص نامه تند بازیکنان پرسپولیس به مدیریت باشگاه گفت: فکر می کنم بازیکن هم اشتباه می کند. سرمربی که نماینده بازیکنان است برود و با مربیان صحبت کند که با جریمه کردن آنها به تیم آسیب می زنید. در تیمی که همه با هم دوست هستند و به هم احترام می گذارند، نیازی به نامه نگاری نیست. بازیکنان حق دارند حقوق دریافت کنند زیرا سخت کار می کنند. مگر اینکه در قرارداد بازیکنان قید شده باشد که اگر بدرفتاری کنند جریمه می شوند اما این کار را نکردند و فقط یک بازی را باختند و هر تیمی بازنده شد. به نظر من هر دو طرف اشتباه می کنند.

شاه محمدی با بیان اینکه معتقدم درویش در پرسپولیس می ماند یا تغییراتی در این تیم ایجاد می شود، گفت: درویش باید درآمدزایی داشته باشد. الان چیزی نداریم و فروشگاهی به نام پرسپولیس نیست و لباس های این تیم را در خیابان می خرند. هر مدیری که به پرسپولیس آمده چنین داستانی داشته است. البته درویش از همه مدیران عامل پرسپولیس بهتر بوده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات فنونی زاده مبنی بر پر شدن جام گل محمدی گفت: خیر احترام به فنونی زاده واجب است اما عجله دارند پس نباید این کار را کرد. یحیی گل محمدی و بازیکنان کار خود را بلدند اما در حاشیه ماندند و پیشکسوتان هم این گروه را تبلیغ کردند. البته بازیکنان هم باید بدانند اینجا پرسپولیس است و اگر کم یا زیاد است باید تحمل کنند.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس با این شرایط می تواند مقابل النصر موفق شود، گفت: هیچ یک از تیم های ایرانی در آینده نزدیک در آسیا چیزی نمی شوند و می توانیم جزو تیم های دسته سوم آسیا شویم. ، چون ساختاری ندارد. حالا تیم های پایه را نگاه کنید، ما چیزی نداریم و تیم حسین عبدی به مرحله بعد رفته است، اما همین تیم، ببینید چند نفر از آنها به تیم ملی می روند و مربیان دیگر می آیند و این بازیکنان را قبول نمی کنند. به نظر من اگر عبدی به ایران برگردد او را جایگزین می کنند و جای دیگری می گذارند. مربی لیگ برتری 60 میلیارد دلار می گیرد اما مربی تیم ملی امید ماهی 500 میلیون تومان. به نظر من قیمت مربیان پایه باید گرانتر از لیگ برتر یا در همین سطح باشد تا مربی بچه های مردم را خوشحال کند. مطمئن باشید یک روز تیم یمن تیم ملی ما را شکست می دهد.

شاه محمدی درباره آینده پرسپولیس گفت: صددرصد یکی از تیم های پرسپولیس و استقلال قهرمان لیگ می شود اما سپاهان اول نمی شود.

وی در خصوص غیبت کریم باقری در تیم پرسپولیس گفت: بله کریم خیلی به گل محمدی کمک کرد و او نقطه ضعف تیم است. تمام دستیاران گل محمدی خارجی هستند و فقط افشین پیروانی در آنجا کار می کند. به نظر من گل محمدی باید زرنگ باشد و دو پیشکسوت را در کنار خود قرار دهد تا به او کمک کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)