افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

شاه محمدی: همه بازیکنان در کنار اورونوف درخشیدند/ مدیریت باید آرامش را به تیم بدهد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 259659
شاه محمدی: همه بازیکنان در کنار اورونوف درخشیدند/ مدیریت باید آرامش را به تیم بدهد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درخشش اوستون اورونوف ازبکستانی در تیم پرسپولیس مورد توجه همه رسانه ها و هواداران قرار گرفته اما همه بازیکنان می درخشند. جمشید شاه محمدی در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی جذابی بود و لذت بردیم. […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درخشش اوستون اورونوف ازبکستانی در تیم پرسپولیس مورد توجه همه رسانه ها و هواداران قرار گرفته اما همه بازیکنان می درخشند.

جمشید شاه محمدی در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی جذابی بود و لذت بردیم. خدا را شکر بازیکنان سخت بازی کردند و 3 امتیاز ارزشمند را از قائم شهر به تهران آوردیم.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره عملکرد اوروناکف گفت: در اینکه اورونوف بازیکن تکنیکی و تاثیرگذاری است شکی نیست اما نباید به تنهایی او را مقصر دانست! پرسپولیس بازیکنان دیگری دارد که می دوند، می جنگند و سخت کار می کنند، اما اورونوف بیشتر مراقب گل هایی است که به ثمر می رساند.

* پرداخت زیاد به بازیکن تیم را به حاشیه و تقسیم می برد

وی در ادامه بیان کرد: به نظر من توجه بیش از حد به یک بازیکن می تواند تیم را به لبه پرتگاه و تقسیم کند و این حتی برای خود اورونوف هم خوب نیست. از شما رسانه ها و به خصوص همه پرسپولیسی ها می خواهم بازیکنان دیگری مثل مسعود ریگی، سینا اسدبیگی جوان و … را ببینید. این درک تک محوری و تک ستاره ای پرسپولیس می تواند برای این تیم خطرناک و زیان آور باشد.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین با اشاره به صحبت های اخیر رضا درویش درباره سپاهان و مهدی هاشمی نسب خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه باید آرام باشد و به تیمش آرامش بدهد. من این روزها هیچ مصاحبه ای از مدیرعامل استقلال ندیده ام، اما درویش مرتب در تلویزیون و رسانه های مکتوب صحبت می کند، خط کشی می کند و مصاحبه می کند. این چیزها ممکن است برای جذب هواداران و مردم باشد، اما می تواند تمرکز تیم را به هم بزند و رقبا را تحریک کند. بهتر است ساکت بمانید و کارها را در آرامش انجام دهید. این حواشی اصلا به نفع پرسپولیس نیست.

* هوادار در هفته های اخیر نشان داده که به راحتی نمی بازد و راحت گل می زند.

جمشید شاه محمدی در پایان درباره دیدار پرسپولیس و هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: هوادار در هفته های اخیر با مسعود شجاعی نشان داده که به راحتی نمی بازد و تیمش خیلی راحت گل می زند. قطعا بازی سختی برای پرسپولیس است، اما اگر بچه ها خودشان باشند و گرفتار حاشیه و ورزشگاه و این مشکلات نشوند، پیروز می شوند و 3 امتیاز می گیرند. پرسپولیس بازیکنان باتجربه خوبی دارد که فصل گذشته 3 جام به دست آوردند و اکثر آنها امروز هم در این تیم هستند. من خودم خیلی خوشبین هستم که پرسپولیس نتیجه بگیرد به شرطی که همه بازیکنانش دیده شوند نه یک نفر!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)