افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

شاه محمدی: هر وقت یحیی بازیکن می خواست مدیریت می گفت پول نداریم. – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 127074
شاه محمدی: هر وقت یحیی بازیکن می خواست مدیریت می گفت پول نداریم.  – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس می گوید: نبیل بهویی به دل نمی نشیند و کمکی به پرسپولیس نمی کند، این تیم به بازیکن شش کود نیاز دارد و هیچ بازیکنی در پرسپولیس رایگان بازی نمی کند. جمشید شاه محمدی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: یکی از بهترین بازی […]

پیشکسوت پرسپولیس می گوید: نبیل بهویی به دل نمی نشیند و کمکی به پرسپولیس نمی کند، این تیم به بازیکن شش کود نیاز دارد و هیچ بازیکنی در پرسپولیس رایگان بازی نمی کند.

جمشید شاه محمدی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: یکی از بهترین بازی های لیگ بود و هر دو تیم واقعا خوب بازی کردند. هر چند پرسپولیس نتیجه را از دست داد، اما چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نشد.

بازیکنان خوبی روی نیمکت پرسپولیس حضور ندارند

وی یکی از نقاط ضعف تیم پرسپولیس در خط حمله را برشمرد و افزود: پرسپولیس در خط حمله تمام کننده ندارد. با اینکه بازیکنان خوبی دارند اما متاسفانه مهره های روی نیمکت جوان و ضعیف هستند و جانشین خوبی هم وجود ندارد. در حالی که سپاهان از بهترین بازیکنانش هم در زمین و هم روی نیمکت استفاده می کند. البته پرسپولیس با اینکه بازیکن خوبی در خط حمله ندارد اما بازی خوبی مقابل تیم مستعد سپاهان به نمایش گذاشت.

این پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیسی می ماند اما برد سپاهان موقتی است و شک نکنید پرسپولیس در صورت دور شدن از نیمکت امتیازات از دست رفته را پس می گیرد.

وی یکی از مشکلات پرسپولیس را مدیریت ضعیف این تیم دانست و اظهار داشت: منظور من درویش نیست، اما ساختار باشگاه مشکل دارد به طوری که در هیات مدیره باشگاه فوتبالیست وجود ندارد. و همچنان از نظر اعتبار به دولت وابسته است.» این تیم می تواند از طریق تبلیغات و اسپانسری درآمدزایی کند و به جای اینکه دستش در جیب دولت باشد، خودش درآمدزایی کند.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گل محمدی معتقد است عملکرد ضعیف در نقل و انتقالات باعث این افت شده است. گفت: صد در صد با این موافقم. چون بازیکنان حرفه ای به ایران نمی آیند. ما از بازیکنان خارجی درجه 5 استفاده می کنیم که تازه با فوتبال ما آشنا می شوند. متاسفانه پرسپولیس در خریدها خوب عمل نکرده و هر وقت صحبت از جذب بازیکنان خوب و حرفه ای می شود، مدیریت می گوید پول نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید پرسپولیس امتیازهای از دست رفته را پس بگیرد و به قهرمانی بازگردد؟ تا زمانی که مدیریت پول را به بازیکنان بدهد، به حالت قبلی خود برمی گردد.

پرسپولیس مهاجم شسدانگ می خواهد

شاه محمدی در پایان درباره نبیل باهویی و اینکه آیا او به سود پرسپولیس است یا خیر نیز صحبت کرد. وی افزود: آنچه از او دیدم به دلم نمی نشیند و کمکی به پرسپولیس نمی کند. پرسپولیس به یک بازیکن شش دانگ نیاز دارد، هیچ بازیکن آزاد برای پرسپولیس بازی نمی کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)