افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

شاه محمدی: بهتر است استقلالی ها بازی شلوغ نداشته باشند/ اگر داوران حق داشتند رنگ 60 امتیاز را نمی دیدند!

  • کد خبر : 297150

مهاجم سابق تیم ملی پرسپولیس معتقد است پرسپولیس شایسته قهرمانی بود و نمی توان انگی را به این تیم زد. جمشیده شاه محمدی مهاجم سابق تیم ملی پرسپولیس درباره قهرمانی شاگردان اسمار در آخرین روز لیگ برتر گفت: بدون شک پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی بود. تیمی که در بازی برگشت و به خصوص […]

مهاجم سابق تیم ملی پرسپولیس معتقد است پرسپولیس شایسته قهرمانی بود و نمی توان انگی را به این تیم زد.

جمشیده شاه محمدی مهاجم سابق تیم ملی پرسپولیس درباره قهرمانی شاگردان اسمار در آخرین روز لیگ برتر گفت: بدون شک پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی بود. تیمی که در بازی برگشت و به خصوص در نیم فصل دوم بیشترین امتیاز را به دست آورد تبدیل به تیمی کاملا تهاجمی شد که هیچکس نتوانست جلوی آن را بگیرد. پرسپولیس هم مثل فصل گذشته که از سپاهان جدا شد، این فصل هم از استقلال رفت و موفق شد قهرمان شود.

شاه محمدی گفت که بازیکنان استقلال ادعا می کنند گل پرسپولیس آفساید بوده و به دلیل نبود کمک داور ویدیویی باید این قهرمانی زیر سوال رود. اگر این سیستم وجود ندارد، پرسپولیس چه گناهی دارد که تلاش هایش زیر سوال می رود؟ آن توپ توسط هیچ کمک داوری آفساید اعلام نشد زیرا بسیار دقیق بود. این آفسایدها را فقط با کمک دوربین های تلویزیونی می توان ثبت کرد. اما حرف من چیز دیگری است: چطور ممکن است استقلالی ها اشتباه لک را ندیدند که او را اخراج کردند؟ در برنامه فوتبال برتر مشخص شد کدام تیم از اشتباهات داوری بیشترین سود را برده است.

جمشید شاه محمدی در ادامه با اشاره به سود بیشتر استقلالی‌ها، دو بازی این تیم مقابل ذوب آهن و فولاد را مثال زد و گفت: استقلالی‌هایی که ادعا می‌کنند داوری بد بوده، چرا به بازی خودشان با فولاد اشاره نمی‌کنند؟ یا داور اخراج کاشمی مقابل ذوب آهن را نگرفت و یک پنالتی هم گرفت که گرفته نشد پس اگر VAR بود گل استقلال به فولاد هرگز قبول نمی شد. در آن بازی توپ به بیرون رفت. به کرنر بدون دست زدن به پای بازیکن فولاد اما یک کرنر زدند و سه امتیازی شدند و از طرفی نتوانستند ذوب آهن را شکست دهند تا 5 امتیاز کمتر از 67 امتیاز داشته باشند. متأسفانه استقلالی ها احکامی را که به نفع خود بوده نمی بینند. الان هم پرسپولیسی ها نمی توانند تاوان اشتباه داور را بدهند. اگر خطایی شده بچه های پرسپولیس مقصر نیستند.

شاه محمدی در ادامه گفت: اگر داور اشتباه کرده چرا آن را به عنوان مسائل جانبی یادداشت می کنند؟ چرا می خواهند ارزش قهرمانی ما را از بین ببرند؟ خودشان حرف هایی زدند که اصلا منطقی نیست. البته این را هم اضافه کنم که وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد این حرف ها را می زنند تا خودشان را برای هواداران توجیه کنند.

شاه محمدی در ادامه در خصوص صحبت های جواد نکونام که منشا این تلفات برای پرسپولیسی های قرمانی بود، گفت: من همیشه جواد نکونام را به عنوان بازیکنی با شخصیت در سطح ملی و باشگاهی اروپا می شناختم اما شنیده بودم که چه اتفاقی افتاده است. در باشگاه های نساجی و فولاد رفتارهایی داشت، اما من هرگز او را باور نکردم تا اینکه رفتار او در این فصل و به خصوص اخیرا را دیدم که چقدر با استانداردهای یک مربی کامل فاصله دارد. ذهنیت من نسبت به او تغییر کرد. حیف که استقلال همچین آدمی را سرمربی دارد. برای سرمربی استقلال خیلی متاسفم. من شخصا با توجه به سال های خوب فوتبالی اش در تیم ملی و اروپا تصویر دیگری از او داشتم، اما حالا با مختصات جدیدی از او یاد می کنم.

شاه محمدی در ادامه درباره ماندن یا رفتن عثمر ویرا و ماندن یا نبودن او ادامه داد. وی گفت: اسمار مربی بسیار خوبی است و نقش مهمی در این قهرمانی داشت، بنابراین بهترین گزینه برای پرسپولیس اسمار است. اما پرسپولیس از همه بزرگتر است. می خواهد بکشد سالمندان از اسمار آمدند و رفتند اما پرسپولیس همچنان پابرجاست. بنابراین این مربی باید خیلی زودتر تکلیف را مشخص کند و باشگاه بر اساس منافع تیم تصمیم بگیرد.

شاه محمدی در خصوص بازیکنان حاضر در تیم و اینکه چگونه تیم باید تقویت شود، گفت: فکر می کنم تیم نیاز به یک بازنگری کامل دارد. متأسفانه برخی از بازیکنان پرسپولیس زیاد کار می کنند و آن طور که باید برای این تیم زحمت نمی کشند. مثلاً مهدی ترابی در بازی برگشت این مسابقات به خوبی پرسپولیس فوتبال بازی نکرد و نوسانات زیادی داشت. ببین هر بازیکنی که پشت 18 میاد، ترابی پشت توپ میاد و پاس نمیده و شوت نمیزنه. . او فقط یک بار به استقلال کمک کرد تا به استقلال خوزستان گل بزند وگرنه بقیه موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهد و در کل ترابی و سایر پرسپولیسی ها اشباع شده اند و باید این تیم را ترک کنند تا با قدرت به لیگ برگردیم. فصل بعد ما به بازیکنان جدید در خط حمله و دفاع نیاز داریم. باید یک مهاجم شش دانگ خارجی یا ایرانی بگیریم. بازی در لیگ برتر آسیا بسیار سخت است. تیم باید به بهترین شکل تقویت شود.

ادامه مطلب…

حق چاپ این مقاله © پرسپولیس نیوز می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=297150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.