افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

شاه محمدی: اگر VAR بود گل استقلال به فولاد پذیرفته نمی شد

  • کد خبر : 284860
شاه محمدی: اگر VAR بود گل استقلال به فولاد پذیرفته نمی شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برای مربی تیم استقلال متاسفم، شخصا با توجه به سال های خوب فوتبالی اش در تیم ملی و اروپا تصویر متفاوتی از او در ذهنم داشتم، اما اکنون او را در ذهنم دارم. مختصات جدید جمشید شاه محمدی بازیکن سابق پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر بیست و سوم گفت: […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: برای مربی تیم استقلال متاسفم، شخصا با توجه به سال های خوب فوتبالی اش در تیم ملی و اروپا تصویر متفاوتی از او در ذهنم داشتم، اما اکنون او را در ذهنم دارم. مختصات جدید

جمشید شاه محمدی بازیکن سابق پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر بیست و سوم گفت: بدون شک پرسپولیس شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بود. تیمی که در بازی برگشت و به خصوص در نیم فصل دوم بیشترین امتیاز را به دست آورد تبدیل به تیمی کاملا تهاجمی شد که هیچکس نتوانست جلوی آن را بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: استقلالی ها مدعی هستند که گل پرسپولیس آفساید بوده و به دلیل نبود داور ویدیویی باید این قهرمانی زیر سوال رود. اگر این سیستم وجود ندارد، بچه های پرسپولیس چه گناهی دارند که زحمت و تلاششان زیر سوال رفته است؟

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به پیروزی استقلال مقابل فولاد در بازی برگشت گفت: اگر VAR بود گل استقلال به فولاد هرگز پذیرفته نمی شد و دو امتیاز از این 67 امتیاز کمتر بود. در آن مسابقه توپ بدون برخورد به پای فولادی به کرنر رفت اما او کرنر را گرفت و گل زد و آنها سه امتیاز را گرفتند. الان هم پرسپولیسی ها نمی توانند تاوان اشتباه داور را بدهند، حتی اگر اشتباهی هم شده باشد، بچه های پرسپولیس مقصر نیستند.

شاه محمدی تاکید کرد: اگر داور اشتباه کرده چرا آن را به عنوان مسائل جانبی یادداشت می کنند؟ چرا می خواهند ارزش قهرمانی ما را از بین ببرند؟ خودشان حرف هایی زدند که اصلا منطقی نیست. قبل از این تصویر دیگری از جواد نکونام در ذهنم بود.

وی افزود: جواد نکونام را همیشه به عنوان بازیکنی با شخصیت در سطح ملی و در باشگاه های اروپا می شناختم، اما رفتارهای او را در باشگاه های نساجی و فولاد شنیده بودم اما هرگز باور نکردم تا اینکه دیدم چه اتفاقی در این فصل افتاد. . به خصوص اخیرا رفتار و فاصله آن با استانداردهای یک مربی کامل. ذهنیت من نسبت به او تغییر کرد. برای استقلال حیف است که چنین فردی مربی باشد.

شاه محمدی همچنین توضیح داد که عثمر به مدیریت پرسپولیس گفته باید به پیشنهاداتش فکر کند و پیشنهادی هم از عجمان دریافت کرده است و توضیح داد که پرسپولیس بزرگتر از این حرف ها برای کشتن یک نفر است. بزرگترها از اسمار آمدند و رفتند اما پرسپولیس همچنان پابرجاست.

فوتبالیست قدیمی پرسپولیس تاکید کرد: آقای اسمار! تو دیگر از علی پروین بزرگتر نیستی. مثلا اگه بخوای بری عجمان کل وسعت اون شهر تو امارات به اندازه محله سلاسبیل تهران نیست و سرمربی بشی! او در تهران سرمربی بزرگ ترین تیم کشور خواهد بود. همه چیز سزاوار شایستگی است. اگر ماندی موفق باشی، اما اگر نه، موفق باشی و سلامتی برای ما.

شاه محمدی در پایان افزود: مسئولان باشگاه هم باید فکر کنند که این تیم نیاز به بازسازی کامل دارد. متأسفانه برخی از بازیکنان پرسپولیس زیاد کار می کنند و آن طور که باید برای این تیم زحمت نمی کشند. مهدی ترابی باید در دقیقه 10 تعویض می شد. او در این دوره بازگشت به اندازه پرسپولیس فوتبال بازی نمی کند.

شاه محمدی گفت: هر بازیکنی که 18 قدم عقب بیفتد، ترابی پشت توپ می ایستد و نه پاس می دهد و نه ضربه راست می زند. او فقط یک بار به استقلال خوزستان کمک کرد که گل بزند وگرنه بقیه موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهد و در کل ترابی و سایر پرسپولیسی ها اشباع شده اند و باید از این تیم جدا شوند تا بتوانیم دوباره با قدرت به لیگ برگردیم. فصل

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)