افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

شاه محمدی: استقلال به لطف اشتباهات داوری پیشتاز است/ فردی را برای مصاحبه استخدام کردند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 272290
شاه محمدی: استقلال به لطف اشتباهات داوری پیشتاز است/ فردی را برای مصاحبه استخدام کردند – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم پرسپولیس می گوید اشتباهات داوری استقلال را به رقیب پرسپولیس تبدیل کرد. جمشید شاه محمدی، پیشکسوت سرخپوشان یک روز مانده به از سرگیری سه هفته اخیر لیگ برتر ایران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این روزها خیلی چیزها می بینیم؛ مردم درباره پرسپولیس حرف می زنند اما نمی گویند. واقعاً صحبت […]

بازیکن سابق تیم پرسپولیس می گوید اشتباهات داوری استقلال را به رقیب پرسپولیس تبدیل کرد.

جمشید شاه محمدی، پیشکسوت سرخپوشان یک روز مانده به از سرگیری سه هفته اخیر لیگ برتر ایران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این روزها خیلی چیزها می بینیم؛ مردم درباره پرسپولیس حرف می زنند اما نمی گویند. واقعاً صحبت از باشگاه ماست. سود بادآورده برای تیمشان

وی ادامه داد: اینکه بازیکنی از نظر فوتبالی جایگاهی دارد به این معنا نیست که او بزرگی و شخصیت دارد و یا دیده می شود که از پرسپولیس صحبت می کند. چرا باید به رقیب توهین کنیم یا هر دروغی بگوییم تا عشق خود را به عنوان یک پیشکسوت به تیم محبوبمان نشان دهیم. حالا برخی از پیشکسوتان استقلال برای استقلالی بودن پرسپولیس و هوادارانش توهین می کنند. پاسخ به این سوالات فایده ای ندارد اما شخصیت پرسپولیس و پرسپولیسی ها چیز دیگری است.

مهاجم سابق فوتبال ایران گفت: یک نفر یا عده ای عده ای را به خدمت گرفته اند تا از طرف آنها صحبت کنند. این در حالی است که آنها هر چقدر هم که در فوتبال پیشرفت کرده اند، واقعاً نه ادبیات و نه رفتاری دارند که بتوانند در مورد پرسپولیس صحبت کنند. اگر این اشتباهات داوری نبود رقیب پرسپولیس نبودند و اگر بودند پشت پرسپولیس بودند اما می خواهند همه چیز را جور دیگری نشان دهند. من همه اینها را از ضعف فدراسیون می بینم. وقتی یک تیم به لطف این اشتباهات در اوج است، چرا باید از فدراسیون انتظار داشته باشد؟ اگر این نقطه ضعف فدراسیون نیست پس چیست؟

وی گفت: چرا برخی از قضات باید در برخی مسائل اتفاق نظر داشته باشند؟ چون ارائه نمی شوند. چرا مربیان به خاطر اینکه ثباتی برای آنها وجود ندارد به سمت حاشیه ها، جادوگران، وسوسه ها یا خرافات روی می آورند؟

از پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در مورد حملات شدید این روزهای استقلال و برخی از پیشکسوتان به پرسپولیس پرسیدیم که می گوید: اصلاً مشکلی نیست. هر کس به خاطر منافع خودش صحبت می کند. مشکل صادق بودن است. آنها قبل از توهین به پرسپولیس در واقع به هواداران خود توهین می کنند. در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس گفتم؛ شرم آور است که یکی از استقلالی ها هر وقت فرصت می کند به هواداران باشگاه ما ضربه می زند و بهمنی از پیشکسوتان آن تیم هم دوره من نبود. منظورم این است که یک نفر نیست که به این سؤالات پاسخ دهد و بعد آنها را دیدم و محدودیت همه برای پرداختن به آنها زیاد است. البته به یکی از همکارانم که گم شد اعتراض کردم. آزار دادن مردم و هواداران اصلا جالب نیست.

جمشید شاه محمدی در خصوص اظهارات یکی از اعضای کادرفنی استقلال مبنی بر اینکه صحبت از افتخار مربیان در رقابت با استقلال مانع راه قهرمانی آنهاست، گفت: چرا باید تیم ها با افتخار بازی کنند؟ خوب مگر فرقی نمی کند که هر تیمی در هر بازی هر چه می تواند به میدان بیاورد؟

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)