افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

شاهکار تکواندو با طلا تکمیل شد: اتفاقی نادر در ورزش ایران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 322227
شاهکار تکواندو با طلا تکمیل شد: اتفاقی نادر در ورزش ایران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، تیم ملی تکواندو ایران که برای اولین بار با چهار تکواندوکار در دو رده آقایان و بانوان در بازی های المپیک حضور پیدا کرد، با کسب چهار مدال رنگارنگ و شکستن رکورد تاریخی، کار بزرگی انجام داد. فقط در تکواندو که در ورزش ایران ثبت شد. موفقیت صددرصدی یک […]

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، تیم ملی تکواندو ایران که برای اولین بار با چهار تکواندوکار در دو رده آقایان و بانوان در بازی های المپیک حضور پیدا کرد، با کسب چهار مدال رنگارنگ و شکستن رکورد تاریخی، کار بزرگی انجام داد. فقط در تکواندو که در ورزش ایران ثبت شد.

موفقیت صددرصدی یک تیم ورزشی در بازی های المپیک اتفاقی نادر و کم سابقه در ورزش کشورمان بود که تکواندو ایران موفق به ثبت آن شد. در تکواندو تنها تیم ایرانی بود که برای هر چهار نماینده خود مدال گرفت.

ملی پوشان تکواندو کشورمان که بدون توجه به نام و عناوین رقبا در چهار وزن با تصویر دشواری روبرو شدند، حریفان خود را با عناوین جهانی و المپیک یکی پس از دیگری شکست دادند و دست به کار بزرگی زدند و موفق به کسب مدال شدند. طلا را آرین سلیمی، مهران بهداری و ناهید کیانی دو مدال نقره و مبینا نعمت زاده به مدال برنز دست یافتند.

با این نتیجه تیم ملی به عنوان دوم در مجموع مدال های تکواندو دست یافت. کره جنوبی با دو طلا و یک برنز مقام اول را به خود اختصاص داد و تونس با یک طلا و یک برنز سوم شد.

تیم ملی تکواندو مردان به سرپرستی مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمان زاده و مهرداد یوسفی به عنوان مربی و تیم ملی بانوان به سرپرستی مینو مداح و مربیگری مهروز ساعی در این مسابقات تاریخ ساز شدند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون و اصغر رحیمی مدیر فنی تیم ها تیم ملی تکواندو را در این مسابقات همراهی کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=322227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.