افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

شاهچراغی: ما امانتدار مردم خواهیم بود

  • کد خبر : 218609
شاهچراغی: ما امانتدار مردم خواهیم بود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ما وظیفه داریم به آنچه قانون حکم می کند به نقش و وظیفه اعتماد به مردم عمل کنیم، قطعاً امین و خدمتگزار مردم هستیم. به گزارش ایسنا، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز – 20 اسفند – در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: در 59 هزار شعبه […]

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ما وظیفه داریم به آنچه قانون حکم می کند به نقش و وظیفه اعتماد به مردم عمل کنیم، قطعاً امین و خدمتگزار مردم هستیم.

به گزارش ایسنا، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز – 20 اسفند – در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: در 59 هزار شعبه اخذ رای، نزدیک به یک میلیون نفر در روند برگزاری انتخابات و رای گیری شرکت می کنند. در استان سیستان و بلوچستان مردم با وجود سیل به پای صندوق های رای رفتند و در برخی شهرها نیز مردم در دمای زیر صفر در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: مدیران شعب باید در نظر داشته باشند که هرکس با یکی از پنج مدرک شناسایی به شعبه مراجعه کند می تواند رای دهد. شعب سیار نیز نقاط مشخصی دارند که به 15 هزار شعبه می رسد و درخواست داریم چون ممکن است برخی افراد به دلیل کمبود ظرفیت نتوانند پای صندوق های رای حاضر شوند، این شعب سیار به منازل این افراد مراجعه کرده و رای دهند. با هماهنگی بهزیستی یا دولت

شاهچراغی تاکید کرد: نیروهای همکار در شعب از مردم هستند و خودشان داوطلب شدند.

معاون سیاسی وزیر کشور با قدردانی از نقش رسانه ها در ایام انتخابات گفت: رسانه ها باید آنچه را که باید در مورد انتخابات بدانند به مردم منتقل کنند تا انتخاباتی پرنشاط داشته باشند. ما موظفیم وظیفه امانتداری و وظیفه مردم را طبق آنچه قانون حکم می کند انجام دهیم و خدمتگزار آنها باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.