افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
1

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 389646
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران آغاز به کار کرد

به گزارش بازار، محمد حلاجیان، مدیر شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران، 26 اسفندماه در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران که در شهرک نیم ور شهرستان محلات برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره از این نمایشگاه، مقر 550 شرکت معدنی و بهره بردار ما در بیش از 25 استان کشور در […]

به گزارش بازار، محمد حلاجیان، مدیر شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران، 26 اسفندماه در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران که در شهرک نیم ور شهرستان محلات برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره از این نمایشگاه، مقر 550 شرکت معدنی و بهره بردار ما در بیش از 25 استان کشور در مساحتی بالغ بر 120 هزار متر مربع است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه سنگ محلات بزرگترین نمایشگاه سنگ کشور و چهارمین نمایشگاه سنگ جهان است، افزود: بیش از 40 هزار تن سنگ از سراسر ایران در این نمایشگاه عرضه شده است.

حلاجیان با بیان اینکه ایران از نظر تنوع سنگی رتبه اول و از نظر ذخایر معدنی رتبه چهارم را دارد، تصریح کرد: در این نمایشگاه تجار بین المللی از کشورهای روسیه، پاکستان، بنگلادش، ترکیه، هند، چین و 10 کشور دیگر حضور دارند. .

در نمایشگاه سال گذشته 537 بازرگان خارجی از 37 کشور جهان حضور داشتند و گفتند: امسال به دلیل تبلیغات سوء دشمنان علیه کشور نتوانستیم پذیرای بسیاری از تجار بین المللی باشیم.

حلاجیان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی تخصصی انرژی های تجدیدپذیر در این دوره از نمایشگاه، افزود: امسال کمپین بین المللی در بخش سنگ با شعار «هر کوه، یک درخت» برای احیای جنگل های هیرکانی راه اندازی کردیم. .

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم نظر مردم را نسبت به معدنچیان و فعالان سنگ تغییر دهیم، تصریح کرد: در بحث ماشین آلات معدنی مشکلات زیادی داریم و لازم است پارک ماشین های فرسوده معدنی کشور نوسازی شود.

مدیر نمایشگاه بین المللی سنگ ایران افزود: بزرگترین مشکل ما خود تحریمی است و باید به صادرکنندگان در حوزه تعهدات ارزی کمک شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=389646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.