افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

شال های شیک و خنک تابستانی / مدل های اینستا و خاص که با آن ها می توانید استایل روز داشته باشید

  • کد خبر : 307200
شال های شیک و خنک تابستانی / مدل های اینستا و خاص که با آن ها می توانید استایل روز داشته باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- استایل خوب بودن این روزها از شب هم مهمتر است، زیرا خیلی ها خواه ناخواه از روی لباس شما را قضاوت می کنند و ذهنیتی نسبت به شما پیدا می کنند و همه دوست دارند این ذهنیت مثبت باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- استایل خوب بودن این روزها از شب هم مهمتر است، زیرا خیلی ها خواه ناخواه از روی لباس شما را قضاوت می کنند و ذهنیتی نسبت به شما پیدا می کنند و همه دوست دارند این ذهنیت مثبت باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد سعی می کنند استایلی شیک داشته باشند و این تلاش را می توان با مطالعه اصول و قواعد مد انجام داد و از این حیث باید در مورد سبک های مختلف اطلاعاتی به دست آورد و آنها را از یکدیگر متمایز کرد. و کدام یک نیستند، برای مثال، استایل تک رنگ به افراد قدبلند و لاغر علاقه نشان نمی دهد زیرا آنها را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد.

البته بعد از کسب اطلاعات در این زمینه می توانید به یک استایل زیبا برسید اگر از اطلاعاتی که به دست آورده اید استفاده کنید و در هر فصل آن را در استایل خود پیاده کنید، لباس هایی را که به بازار می آید مثلا الان که هستیم بپوشید. در فصل تابستان باید به دنبال لباس هایی باشید که خنک باشند و گرمای این فصل را قابل تحمل کنند که در زیر به شما نشان می دهیم و اطلاعاتی در مورد آن ها به شما می دهیم، پس با ما همراه باشید.

با شال های چین دار کل ظاهر خود را مد کنید

تو هر فصلی از سال یه سری لباس هست که مد میشه و به قول خودشون یه سری لباس دیگه هم تو بازار هست مثلا امسال لباس های چین دار خیلی مد شده از دامن این مدل. حتی بلوزهای آستین چین دار و … خب این نوع پارچه فقط در این لباس ها استفاده نمی شود، امسال شال های چین دار را هم می بینید که کاملا مد شده اند و می توانند با دامن و شلوار لباس زیبایی ایجاد کنند. این مدل و یکی از خوبی های این مدل این است که این مدل شال ها کاملا خنک هستند و در رنگ های تابستانی می توانید با آن ها احساس خوبی داشته باشید.

شال های تابستانی مدرن و خنک.

شال های نخی نسیم روز را به شما هدیه می دهند.

یه سری لباس هستن که همیشه مد هستن و هیچ وقت از مد نمیرن مثلا لباس جین اگه ساده باشه تا آخر دنیا مد هست مثلا می تونی سالها کت جین بپوشی ، به شرطی که ساده باشد. اکنون در میان شال ها، فصل های گرم مانند بهار و تابستان تازه شروع شده است، شال های نخی اولین گزینه هایی هستند که در بازار مورد توجه قرار می گیرند و خانم ها شروع به استفاده از آن کرده اند و در این میان، موضوعی که بسیاری از آنها خاص هستند، آن است. رنگ های شاد و زیبا که با استفاده از آن ها می توانید زیبایی خاصی به استایل خود ببخشید پس اگر شال هایی شاداب و رنگارنگ می خواهید به سراغ این مدل شال ها بروید.

شال های تابستانی مدرن و خنک.

شال های چاپ شده شما را در مرکز توجه قرار می دهد

شال های چاپی می توانند ابعاد و عمق بیشتری به ظاهر شما ببخشند و حتی نقطه کانونی ایجاد کنند که توجه را به چهره شما جلب کند زیرا وقتی شال چاپی انتخاب می کنید می خواهید ظاهر شما زیباتر به نظر برسد. بقیه لباس هایتان را باید ساده و راحت انتخاب کنید. امسال در بین شال های چاپی باید شال هایی را انتخاب کنید که طرح های مینیمال و البته نخی و خنک داشته باشند چرا که به این ترتیب علاوه بر شیک بودن، شما و عزیزانتان هم مد خواهید بود. لباس مناسب فصل می شود و از گرمای سوزانی که این روزها ما را آب می کند در امان خواهید بود.

شال های تابستانی مدرن و خنک.

شال های تابستانی مدرن و خنک.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=307200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.