افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

شال شیک و جذاب تابستان 1402; تابستان مجلل امسال ظاهری رسمی با شال درخشان را می طلبد!

  • کد خبر : 35150
شال شیک و جذاب تابستان 1402;  تابستان مجلل امسال ظاهری رسمی با شال درخشان را می طلبد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شال یکی از اکسسوری های مهم و تاثیرگذار در استایل خانم های ایرانی است که می توان گفت انتخاب آن نسبت به سایر اکسسوری ها نسبتا سخت است. شال و روسری مجلسی بیشترین تمایز را در بازار شال و روسری دارد و شاید برایتان جالب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شال یکی از اکسسوری های مهم و تاثیرگذار در استایل خانم های ایرانی است که می توان گفت انتخاب آن نسبت به سایر اکسسوری ها نسبتا سخت است. شال و روسری مجلسی بیشترین تمایز را در بازار شال و روسری دارد و شاید برایتان جالب باشد که بدانید قیمت تولید آنها معمولاً بسیار بالاست زیرا معمولاً از پارچه و مواد مرغوب تهیه می شوند. پس اگر می خواهید تابستان را مجلل و در عین حال جذاب سپری کنید، بهتر است ابتدا با شال شیک و جذاب سال آشنا شوید. شال مجلسی مانند شال های نخی و ساده از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و یکی از جذاب ترین مدل های آن شال براق در ترندهای تابستانی امسال می درخشد. البته قبل از انتخاب این شال به استایل خود توجه کنید زیرا نمی توانید این مدل شال را با استایل کژوال و اسپرت انتخاب کنید بنابراین باید انواع دیگر را انتخاب کنید. از ماه محرم و ایام سوگواری آغاز شده است. پیشنهاد ما برای استایل های رسمی و کلاسیک شما یک شال مشکی براق است.

قبل از هر چیز شاید برایتان جالب باشد که بدانید شال های ساتن نخی، حریر، بامبو و ابریشم از بهترین مدل های شال و روسری رسمی موجود در بازار هستند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین شال های مجلسی آشنا شوید.

شال شاین

شال بامبو; تنها اکسسوری لوکس و جذاب همیشه بیشتر است

شال های بامبو از انواع شال های نخی محسوب می شوند اما ظاهری رسمی و براق دارند. همانطور که از نام این شال لوکس پیداست، پارچه شال بامبو از گیاه بامبو تولید شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پس از برداشت گیاه به سلولز و طی فرآیندی به نخ و در نهایت به بافت آلی تبدیل می شود. اگرچه روسری ها یا شال های بامبو ورود نسبتا جدیدی به دنیای مد هستند، اما خیلی سریع طرفداران خود را پیدا کردند. پس اگر از طرفداران این مدل شال هستید و استایل رسمی ساده اما راحت را دوست دارید، انتخاب شال بامبو می تواند استایل رسمی شما را کامل کند. شال های بامبو معمولا ساده و بدون نقش و نگار هستند، بنابراین هیچ محدودیتی برای ترکیب آنها نخواهید داشت.

شال شاین

شال شاین

شال پتینه درخشان; با ترند زیبای تابستان 1402 آشنا شوید

پتینه کاری هنری جذاب و جذاب است که در سال های اخیر به یک روند محبوب در دنیای مد و حتی دکوراسیون تبدیل شده است. پتینه در لغت به معنای پیری، زنگ زدگی و خوردگی سبز رنگی است که روی فلز مس ایجاد می شود. هنر پتینه کاری یا پتینه یک هنر ایتالیایی است و شامل استفاده از روش هایی برای کهنه کردن اشیا، اشیاء هنری و سطوح مختلف است. در پتینه کاری، اشیاء و سطوح با کمک پوشش، تیره شدن، روشن کردن، رنگ های مات و سایر مواد ظاهری آنتیک و عتیقه پیدا می کنند. حال اگر می خواهید تابستان امسال شیک پوش و جذاب باشید، بهتر است یک شال پتینه براق برای خود انتخاب کنید و همیشه آن را در کمد لباس خود نگه دارید.

شال شاین

شال شاین

شال کار کرد، تابستان را با سبک و تجمل زندگی کنید

یکی از شال های جذابی که در تمام فصول می تواند ظاهر رسمی را به استایلی مجلل و شیک تبدیل کند، شال دوزی است. این شال ها اغلب دارای نوارهای نگین دار هستند که استایل شما را درخشان می کند. شال های رسمی و استادانه به دلیل دست ساز بودن گران تر از شال های بالا هستند، بنابراین ممکن است نتوانید یکی از این شال ها را در هیچ مرکز خرید یا فروشگاهی پیدا کنید. پیشنهاد ما به هر خانم ایرانی این است که حتما یک شال مشکی و گلدوزی شده در کمد خود داشته باشد چرا که در این صورت می توان گفت یک خانم شیک پوش ایرانی است.

شال شاین

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=35150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.