افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

شافعی: گاریدو با یک شرط بهتر از برونکو است/بهانه استقلال از بین رفت – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 378777
شافعی: گاریدو با یک شرط بهتر از برونکو است/بهانه استقلال از بین رفت – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

این کارشناس فوتبال با تاکید بر اینکه وجود VAR بهانه استقلال را در دربی از بین برد، تصریح کرد: اگر به سرمربی اسپانیایی پرسپولیس زمان بدهند عملکرد او بهتر از برونکو و گل محمدی خواهد بود. تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر و دربی صد و چهارم چهارشنبه […]

این کارشناس فوتبال با تاکید بر اینکه وجود VAR بهانه استقلال را در دربی از بین برد، تصریح کرد: اگر به سرمربی اسپانیایی پرسپولیس زمان بدهند عملکرد او بهتر از برونکو و گل محمدی خواهد بود.

تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر و دربی صد و چهارم چهارشنبه 13 مهرماه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به مصاف یکدیگر رفتند که موفق شدند رقیب قدیمی خود را شکست دهند. با گلزنی از روی نقطه پنالتی تا قرمزها 3 امتیاز ارزشمند به مجموعه خود اضافه کنند.

محمود شفیع کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این دیدار گفت: بازی تاکتیکی خوبی را از تیم پرسپولیس شاهد بودیم و از طرفی استقلالی ها نیز با توجه به شرایطی که در چند هفته اخیر داشتند دچار مشکلاتی شدند. بازیکنان پرسپولیس از نظر فنی و روحی در شرایط بسیار خوبی بودند و گاریدو (سرمربی پرسپولیس) تیمش را به خوبی سازماندهی کرده بود.

وی ادامه داد: همه بازیکنان در بخش دفاعی و هجومی عملکرد بسیار خوبی داشتند و عالی بودند و جدای از همه این موارد، مالکیت پرسپولیس در زمین و توپ بسیار قابل توجه بود، به خصوص قبلا که بازیکنان حریف در آنجا نه می گفتند VAR بود و قهرمان شدی. و با وجود VAR توانستیم پیروز میدان را ترک کنیم، در حالی که تیم استقلال در نقل و انتقالات بازیکنان بسیار خوبی را به دست آورده بود و به گفته مالکان جدید از حمایت مالی بسیار خوبی بهره می برد. . بازیکنان پرسپولیس همدلی زیادی داشتند و پشتکار مدیریتی در بحث تیمداری و باشگاه داری باعث شد این 3 نکته بسیار مهم به حساب پرسپولیس برود و هواداران خوشحال شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نتایج دیگر دیدارهای هفته ششم لیگ برتر گفت: با احتساب شکست سپاهان مقابل تراکتورسازی و پیروزی ملوان، شرایط بالای جدول حساس شده است در حالی که پرسپولیس یک بازی است. عقب تر و من فکر می کنم که از آنجایی که آنها خیلی خوب کار می کنند، رقابت به خوبی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: اگر به گاریدو زمان بدهند از نظر تاکتیکی می تواند پرسپولیس را به اهدافش برساند و حتی می تواند شرایط بهتری نسبت به زمان برانکو و یحیی گل محمدی برای هواداران ایجاد کند.

تهرانی هافبک سابق سرخپوشان ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس اکنون باید روی رویارویی با پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا تمرکز کنند، شرایط خوبی در لیگ برتر داریم و امیدوارم این روند در رقابت های آسیایی ادامه داشته باشد.

شفیع در پایان تصریح کرد: در دیدار مقابل الاهلی عربستان بازی خوبی از پرسپولیس دیدیم اما باید این دیدار را فراموش کنیم تا بتوانیم با پیروزی در دیدارهای بعدی امتیاز خوبی کسب کنیم و روند صعودی داشته باشیم. در مسابقات قهرمانی جدول

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)