افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
1

شافعی: سه بازیکن باید از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کنند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 354014
شافعی: سه بازیکن باید از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کنند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

این بازیکن پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد برخی از بازیکنان تیم ایران مقابل قرقیزستان تصریح کرد: برخی بازیکنان دیگر مثل قبل نیستند و در صورت ادامه این شرایط باید از تیم خداحافظی کنند. تیم فوتبال ایران پنجشنبه شب (15 شهریور) در اولین دیدار خود از دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در ورزشگاه […]

این بازیکن پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد برخی از بازیکنان تیم ایران مقابل قرقیزستان تصریح کرد: برخی بازیکنان دیگر مثل قبل نیستند و در صورت ادامه این شرایط باید از تیم خداحافظی کنند.

تیم فوتبال ایران پنجشنبه شب (15 شهریور) در اولین دیدار خود از دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم قرقیزستان رفت و موفق شد با تک گل مهدی این تیم را شکست دهد. طارمی برای کسب 3 امتیاز اول این مرحله از مسابقات. عملکرد ضعیف شاگردان امیر قلعه نویی پس از بازی مقابل سرمربی تیم ملی انتقادات زیادی را در افکار عمومی به همراه داشت که با شعار “چه شرمنده، بگذار برود” قلعه نویی را از ورزشگاه اخراج کرد.

حضور بازیکنان جدید در تیم ملی ارزشمند بود

محمود شفیع کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این دیدار گفت: به نظر من بازی ایران برای تیم ایران بد نبود مگر کیفیت بسیار پایین زمین که واقعا شرایط را از بین برد . هر دو تیم و نکته ارزشمند این بود که بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند و به نظرم عملکرد بسیار خوبی داشتند، مخصوصاً آریا یوسفی که خیلی خوب بازی کرد و نمی دانم چرا تعویض شد.

مهدی طارمی روز خوبی داشت

وی ادامه داد: بازی با قرقیزستان روز بسیار خوبی برای مهدی طارمی بود، او بازوبند کاپیتانی را بسته بود و موفق به زدن گل شد. تیم ایران بازی را خیلی خوب مدیریت کرد و در مجموع شاهد نمایش بدی نبودیم. قرقیزستان تیم خیلی متحدی نبود و مطمئنا در بازی برگشت بازی سخت تری خواهیم داشت.

ازبکستان حریف خطرناکی برای ایران خواهد بود

شافعی افزود: در سایر دیدارهای این گروه، پیشنهاد دهندگان صعود ایران نتایج را تا حد زیادی به نفع خود به پایان رساندند. مخصوصا ازبکستان که تیم بسیار خطرناکی است و من بازی این تیم مقابل کره شمالی را کامل تماشا کردم و به نظرم بازیکنان ایران باید به خود بیایند.

وی تصریح کرد: تیم ملی سه دیدار سخت مقابل تیم های قطر، امارات و ازبکستان به ویژه دیدار با ازبکستان خواهد داشت که دیداری فوق العاده سخت و تاثیرگذار خواهد بود و اگر از این پس نتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. ، وضعیت دشوار خواهد بود.

زمین فولادشهر رقیب سرسختی برای تیم ملی بود

وی با انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر خاطرنشان کرد: زمین بسیار وحشتناک و بسیار بدی است، فولادشهر رقیب بسیار قدرتمندی برای فوتبال ایران بود که اجازه نمی داد کار تاکتیکی مربی اجرا شود و در مجموع این کار را انجام دادیم. بد نیست، اما دو سه بازیکن ایرانی باید در سطح ملی خداحافظی کنند، به خصوص علیرضا جهانبخش و سعید عزت اللهی که دیگر آن طراوت و روند رو به رشد را ندارند.

سه بازیکن باید از تیم ملی خداحافظی کنند

وی افزود: سردار آزمون مانند دو بازیکن دیگری که نام بردم دیگر عملکرد خوبی ندارد و از این منظر امیر قلعه نویی باید تجدید نظر کند. در بازی بعدی باید تلاش کنیم تا از ابتدای بازی سه امتیاز را بگیریم و بازیکنان تمرکز بیشتری داشته باشند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)