افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

شافعی: اسمار از ترس تصمیم گرفت و خراب شد/ اسکوچیچ گزینه بدی برای پرسپولیس نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 292695
شافعی: اسمار از ترس تصمیم گرفت و خراب شد/ اسکوچیچ گزینه بدی برای پرسپولیس نیست – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اسمار بدترین تصمیم عمرش را گرفت و بزدلانه رفتار کرد چون فکر می کرد اگر بماند قهرمان نمی شود و بهتر است تیم را در اوج رها کند. محمود شفیع در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اسمار بدترین تصمیم عمرش را گرفت و بزدلانه رفتار کرد چون فکر می کرد اگر بماند قهرمان نمی شود و بهتر است تیم را در اوج رها کند.

محمود شفیع در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: بازی بسیار جذابی را شاهد بودیم اما همچنان در ساختار دفاعی مشکل داریم. در مقابل هنگ کنگ همیشه در کناره ها و بین خطوط ضعیف بودیم و به دلیل اشتباهات فردی تمرکز تیم به هم خورد. باید یک فکر اساسی برای موضوع باشد.

وی ادامه داد: به نظر من اگر می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم باید هدف گذاری کنیم و قله موفقیت را بالاتر ببینیم وگرنه صعود به جام جهانی فقط در این نسل بی معنی است! کادرفنی باید برنامه تمرینی موثرتری برای خط دفاعی تدارک ببیند و نقاط ضعفی را که بازیکنان در این خطوط دارند برطرف کنند. بازی با هنگ کنگ را می توان به فال نیک گرفت اما مقابل تیم های بزرگی مانند استرالیا، ژاپن و… این اشتباهات می تواند آخرین اشتباه ما باشد. امیدوارم تغییر نسل به صورت اصولی انجام شود.

مسابقات دوستانه بهترین گزینه برای تغییر نسل و خانه تکانی است

پیشکسوت تیم فوتبال ایران در خصوص انتخاب بازیکنان با نظر قالانی تصریح کرد: به نظر من انتخاب بازیکنان تقریبا سلیقه ای است و بر عهده قلانوی است. علاوه بر این بازیکنان، بازیکنان موثر دیگری هم داشتیم که می توانستند به تیم ملی دعوت شوند. لیموچی بازیکن جوان و با استعدادی است و امیدوارم در پیراهن تیم ملی بدرخشد. خدابندلو و سینا اسدبیگی بازیکنان خوب و موثر پرسپولیس هستند که می توانند به تیم ملی دعوت شوند و حقشان کمتر از این نیست. برای تغییر نسل و ایجاد انقلاب در تیم ملی، بازی های دوستانه بهترین گزینه برای هماهنگی آنها با یکدیگر است. برای مسابقات مقدماتی باید از بازیکنان باتجربه استفاده شود و بهترین تصمیم ها و برنامه ریزی ها برای رسیدن به جام جهانی انجام شود.

ازبکستان از نظر فیزیکی برتر از ایران است

شفیعی با بیان اینکه ازبکستان از نظر بدنی بهترین تیم است، خاطرنشان کرد: تیم های آسیای میانه تمام اهداف تاکتیکی خود را روی مسائل بدنی می گذارند و به این ترتیب بازیکنان آنها 90 دقیقه بدون خستگی بازی می کنند. البته در سال های اخیر از نظر فنی پیشرفت زیادی کرده اند، نمونه دیگر بازیکنانی مانند ماشاریپوف و اورونوف هستند که در لیگ ایران می درخشند. در بازی رفت مقابل همین تیم در نیمه اول دو بر صفر پیش افتادیم اما در نیمه دوم به دلیل ضعف بدنی بازیکنان و قدرت ازبکستان بازی در پایان بازی مساوی شد. دقیقه 90 و حتی احتمال شکست برای تیم ملی وجود داشت. ما نباید اجازه دهیم آنها به ما فشار بیاورند و باید نیمه اول را تمام کنیم و در نیمه دوم استراتژیک تر بازی کنیم. در کل بازی با ازبکستان آسان نخواهد بود.

اسمار بدترین تصمیم زندگیش را گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره بلاتکلیفی در مورد ادامه همکاری اسمار با باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من اسمار بدترین تصمیم زندگی اش را گرفت و همین ترس باعث شد بهترین فرصت را از دست بدهد. اسمار در این مورد ناجوانمردانه عمل کرد و فکر کرد که اگر بماند دیگر قهرمان نمی شود و هواداران او را طرد می کنند. شاید با خودش فکر می کرد که بهتر است حالا تیم را در اوج رها کند اما با این تصمیم کارش را خراب کرد و ضرر بزرگی برای خودش رقم زد. به نظر من پرسپولیس نام بزرگی دارد و هرکسی افتخار نشستن روی این صندلی را نخواهد داشت. شنیده ها حاکی از آن است که می خواهند اسکوچیچ را برای پرسپولیس انتخاب کنند که به نظر من انتخاب بدی نیست و او شناخت خوبی از لیگ ایران دارد. امیدوارم هرکسی را که انتخاب می کنند به خوبی از آنها حمایت کند تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)