افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

«شازده کوچولو» فیلمی امیدوارکننده برای همه/رویایی کودکی برای کودکان فلسطینی

  • کد خبر : 405846
«شازده کوچولو» فیلمی امیدوارکننده برای همه/رویایی کودکی برای کودکان فلسطینی

رونیکا بهرام زاده درباره حضورش در فیلم کوتاه «شازده کوچولو» به خبرنگار سینمایی آیرین وی گفت: بازی در این فیلم برای من تجربه خوبی بود و آن را دوست داشتم و امیدوارم دیگران هم دوستش داشته باشند. و افزود: من نقش آمنه را بازی کردم و ماجرا از این قرار بود که در فلسطین جنگ […]

رونیکا بهرام زاده درباره حضورش در فیلم کوتاه «شازده کوچولو» به خبرنگار سینمایی آیرین وی گفت: بازی در این فیلم برای من تجربه خوبی بود و آن را دوست داشتم و امیدوارم دیگران هم دوستش داشته باشند.

و افزود: من نقش آمنه را بازی کردم و ماجرا از این قرار بود که در فلسطین جنگ شد و من در جایی هستم که ویران نشده است. پدربزرگم مرا آنجا بزرگ کرده که دور از جنگ باشم اما یک روز با دوست خیالی ام کلید خانه را پیدا می کنم، بیرون می روم و همه چیز را می فهمم.

وی تصریح کرد: هر شب از اتاقی به نام اتاق آرزوها به آسمان نگاه می کنم و دنبال دنباله دار می گردم تا آرزوی خود را بگویم و شبی که موشک های ایرانی شلیک می شود دنباله دار را می بینم و آرزوی خود را به آن می گویم.

بازیگر جوان «شازده کوچولو» درباره دوست خیالی خود در این داستان گفت: شیرین دوست خیالی من است که این سال ها با من بوده است اما وقتی با جنگ روبرو می شوم و اتفاقات بیرون از خانه را می بینم آن رویا خراب می شود. . . و آن دوست خیالی از ذهن من خارج خواهد شد.

ابراهیم زاده تماشای این فیلم را به عموم مردم توصیه کرد و گفت: «شازده کوچولو» برای همه فیلم امید است. امیدوارم بچه های فلسطینی هر چه زودتر از جنگ نجات پیدا کنند تا مثل همه بچه های دنیا زندگی آرام و شادی داشته باشند.

«شازده کوچولو» داستان دختری فلسطینی است که با پدربزرگش در کتابخانه ای متروکه زندگی می کند و دنباله دار را رصد می کند تا آرزویش را برآورده کند. این فیلم روایتی متفاوت از شرایط دردناک کودکان فلسطینی دارد.

«شازده کوچولو» به تهیه کنندگی و کارگردانی معماری خطیمحصول سازمان هنری رسانه اوج است که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش درآمد.

این جشنواره از 27 اکتبر تا 2 نوامبر 1403 برگزار می شود. مهدی آذرپندار در حال برگزاری است

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.