افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

شارژ هوش مصنوعی مایکروسافت

  • کد خبر : 179573
شارژ هوش مصنوعی مایکروسافت

کارشناسان سایت اینترنتی Android Authority هنگام بررسی کد منبع مرورگر Edge، آنها متوجه ارجاعاتی به عبارت Copilot Pro شدند که نشان می دهد مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه خاصی از هوش مصنوعی کمک خلبان کار می کند. Copilot در حال حاضر رایگان است و به شما امکان می دهد کارهایی مانند چت متنی […]

کارشناسان سایت اینترنتی Android Authority هنگام بررسی کد منبع مرورگر Edge، آنها متوجه ارجاعاتی به عبارت Copilot Pro شدند که نشان می دهد مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه خاصی از هوش مصنوعی کمک خلبان کار می کند.

Copilot در حال حاضر رایگان است و به شما امکان می دهد کارهایی مانند چت متنی و تولید عکس را انجام دهید. اما ظاهرا نسخه حرفه ای قرار است مبتنی بر اشتراک باشد.

Android Authority می گوید کلمه Copilot Pro را چندین بار در سورس کد اج دیده است و در یکی از این کدها به صراحت کلمه اشتراک گذاری شده است.

Copilot مایکروسافت، مانند ChatGPT، از مدل بزرگ زبان GPT OpenAI استفاده می کند. با توجه به اینکه نسخه اشتراکی ChatGPT از سال گذشته راه اندازی شده است، تولید نسخه اشتراکی Copilot ما را چندان شگفت زده نمی کند.

پست های مرتبط

بر اساس کد منبع مرورگر Edge، Copilot Pro دسترسی به آخرین مدل هوش مصنوعی را امکان‌پذیر می‌کند و سرویس Copilot را اولویت‌بندی می‌کند تا پاسخ به سؤالات شما را بدهد. علاوه بر این، CoPilot Pro اجازه ایجاد تصاویر “با کیفیت بالا” را می دهد.

در حال حاضر نسخه رایگان Copilot امکان دسترسی به آخرین مدل زبان GPT و ایجاد تصاویر با کیفیت بالا را فراهم می کند. به این ترتیب مایکروسافت پس از معرفی مدل پرو قادر خواهد بود یک سری ویژگی را از مدل معمولی حذف کند.

Microsoft CoPilot در حال حاضر دارای محدودیت 300 مکالمه در روز و 30 پاسخ در هر چت است. Copilot Pro می تواند به میزان قابل توجهی محدودیت های این دو بخش را کاهش دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.