افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

شارجه متمرکز بود و شایسته پیروزی بود

  • کد خبر : 406206
شارجه متمرکز بود و شایسته پیروزی بود

آفتاب نیوز: خوزه مورایس پس از شکست 3 بر 1 تیم فوتبال ایران مقابل شارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: صحبت در مورد بازی ساده است. نتیجه نشان می دهد که مسابقه چگونه پیش رفت. شارجه از ابتدا متمرکز بود، پرس از پشت زمین و ضدحمله در دستور کار بود و از بازیکنان خوب […]

آفتاب نیوز:

خوزه مورایس پس از شکست 3 بر 1 تیم فوتبال ایران مقابل شارجه امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: صحبت در مورد بازی ساده است. نتیجه نشان می دهد که مسابقه چگونه پیش رفت. شارجه از ابتدا متمرکز بود، پرس از پشت زمین و ضدحمله در دستور کار بود و از بازیکنان خوب برای ضدحمله استفاده می کرد.

وی با اشاره به سبک بازی نماینده امارات گفت: بازیکنان شارجه بیشتر از ما بازی های مستقیم انجام دادند. چون عادت داشتند اینطور بازی کنند. بعد از گل اول کنترل بهتری داشتیم و در نیمه دوم می توانستیم برتری داشته باشیم. با حرکت خوب حریف و تمرکز کمتر خط دفاعی گل دوم را به ثمر رساندیم. بعد ریسک کردیم و وقتی 3-1 شد کار برایمان سخت شد. شارجه تمرکز و تلاش خود را نشان داد و شایسته پیروزی بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط تیمش در دیدارهای آتی لیگ قهرمانان 2 آسیا بیان کرد: این رقابت ها هنوز به پایان نرسیده است و هنوز سه دیدار باقی مانده است اما فعلا باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. در لیگ برتر ایران

مورایس درباره تغییر ترکیب تیم شارجه نسبت به آنچه از این تیم انتظار داشت، گفت: انتظارات در حال تغییر بود. چون اخیرا بازی کرده بودند. در نیمه دوم چند بازیکن که خیلی خوب هستند به بازی اضافه شدند. البته فکر نمی کنم در این بازی تغییرات خاصی ایجاد کردند و همین سازماندهی را در شارجه دیدیم. امروز یک هافبک حریف عقب تر بازی می کرد و آنها با سه بازیکن عقب بازی می کردند.

وی در مورد کیفیت تیم شارجه اظهار داشت: شارجه تیم خوبی محسوب می شود و کیفیت بازی آنها در این مسابقات جذاب است. شارجه تیم خوب، با کیفیت تاکتیکی و مربی خوبی بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.