افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

شادی رضایی: پرسپولیس به لیگ یک رنگ و درخشش خاصی داده است/ امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 411731
شادی رضایی: پرسپولیس به لیگ یک رنگ و درخشش خاصی داده است/ امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم بانوان پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس همه امکانات را در اختیار بانوان قرار داده است تا بتوانیم تیمی در خور شأن و شخصیت باشگاه پرسپولیس تشکیل دهیم و راهی مسابقات شویم. شادی رضایی سرمربی تیم بانوان پرسپولیس در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در مورد؛ وی به قرعه کشی مسابقات، تیم های حاضر در […]

سرمربی تیم بانوان پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس همه امکانات را در اختیار بانوان قرار داده است تا بتوانیم تیمی در خور شأن و شخصیت باشگاه پرسپولیس تشکیل دهیم و راهی مسابقات شویم.

شادی رضایی سرمربی تیم بانوان پرسپولیس در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در مورد؛ وی به قرعه کشی مسابقات، تیم های حاضر در گروه، تست ها، امکانات و شرایط تیم اشاره کرد.
مربی تیم بانوان پرسپولیس درباره قرعه کشی لیگ دسته اول قهرمانی بانوان کشور گفت: لیگ دسته اول کشور با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود و همه تیم ها برای ما قابل احترام هستند. پرسپولیس با تیم ها فراستاتیس کاران فارس، مهرگان پردیس، پاس همدان، وارش نوشهر و شاهو کامیاران هم گروه هستند.
وی افزود: شاهو کامیاران سال گذشته در لیگ دسته اول عملکرد شایسته ای داشت. تیم کاران فارس دو فصل در لیگ دسته اول حضور داشت و فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد. تیم پاس همدان سال گذشته تنها به دلیل تفاضل گل از صعود به لیگ برتر بازماند و تیم خوبی را راهی مسابقات خواهد کرد. مهرگان هم تیمی از تهران است که از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده و تیم یکدستی دارد زیرا بازیکنان این تیم چندین سال متوالی در کنار هم بازی کرده اند. سایر تیم ها نیز عملکرد خوبی داشته اند. تیم پرسپولیس در کنار این تیم های محترم و با کیفیت به عنوان محبوب ترین برند و باشگاه در کشور و آسیا رنگ و درخشش خاصی به مسابقات خواهد داد. تیم پرسپولیس امسال با حضور بازیکنان جوان و باتجربه نوید نبردهای جذابی را در این تورنمنت خواهد داد.
رضایی خاطرنشان کرد: سه هفته فرصت داشتیم تا تیم را ببینیم و در مسابقات شرکت کنیم. مسابقات لیگ دسته اول بانوان از 3 آبان آغاز می شود. با اینکه زمان کمی داشتیم، اما پس از تست و ارزیابی، تیم را تکمیل کردیم. با توجه به این شرایط، با توجه به شرایط موجود و حساسیت زیاد در خصوص تعطیلی تیم و برنامه های تمرینی، تمرینات جدی ما از شنبه آغاز شد و پنجشنبه هفته جاری در یک بازی دوستانه برای ارزیابی بیشتر به میدان خواهیم رفت. تیم
وی درباره نهایی شدن کادرفنی نیز اظهار داشت: تیم کامل است و یک مربی دروازه بان را به باشگاه معرفی کرده ایم که در صورت تایید به تیم می پیوندد.
مربی تیم بانوان پرسپولیس درباره تفاوت کار در باشگاه پرسپولیس با سایر باشگاه ها اضافه کرد: من سال ها در تیم ها و باشگاه های زیادی به عنوان مربی کار کرده ام اما حضور و فعالیت در باشگاه پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد. و با حضور و حمایت هواداران و از همه مهمتر اینکه تیم بانوان پرسپولیس بعد از انقلاب فعالیتی نداشته و برای اولین بار وارد زمین فوتبال می شود و این افتخار بزرگی برای من است که به عنوان اولین مربی از تیم بانوان پرسپولیس بعد از انقلاب در مسابقات فوتبال کشور شرکت می کنم و شایسته حمایت است. جا دارد از کل باشگاه، مدیریت و هواداران خونگرم پرسپولیس که تاکنون در حمایت از آنها کوتاهی نکرده اند تشکر کنم. . امیدوارم بتوانیم این همه محبت را با یک عملکرد خوب و قابل قبول تیمی پاسخ دهیم.
شادی رضایی افزود: باشگاه پرسپولیس همه امکانات و همه نوع حمایت از تیم بانوان را دارد تا بتوانیم تیمی در خور شأن و شخصیت باشگاه تشکیل دهیم و راهی مسابقات شویم. به لطف فعالیتم در باشگاه پیکان، تجربه نسبتاً بهتری دارم و امیدوارم با قدرت در مسابقات حاضر شویم و بتوانیم امسال با درخشش در مسابقات به لیگ برتر صعود کنیم و باید قدر این فرصت را بدانیم و ما به حضور در پرسپولیس افتخار می کنیم و از طریق تخت جمشید به روستا می رویم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)