افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
5

شاخص PCE آمریکا جمعه ۱۱ فروردین منتشر می شود

  • کد خبر : 17174
شاخص PCE آمریکا جمعه ۱۱ فروردین منتشر می شود

هفته گذشته، روزهای پایانی ماه مارس قرار نیست غافلگیری از حوزه اقتصاد کلان را به همراه داشته باشد. اما به این معنا نیست که داده‌هایی که از وضعیت اقتصاد کلان منتشر می‌شود، همگی وضعیت خوبی خواهند داشت، با این، نسبت به هفته‌های گذشته انتظار میرود واکنش آرامتری را تجربه می‌کنند. به گزارش کوین تلگرافدر روز […]

هفته گذشته، روزهای پایانی ماه مارس قرار نیست غافلگیری از حوزه اقتصاد کلان را به همراه داشته باشد. اما به این معنا نیست که داده‌هایی که از وضعیت اقتصاد کلان منتشر می‌شود، همگی وضعیت خوبی خواهند داشت، با این، نسبت به هفته‌های گذشته انتظار میرود واکنش آرامتری را تجربه می‌کنند.

به گزارش کوین تلگرافدر روز جمعه 31 مارس (11 فروردین) برای اندازه گیری و ارزیابی تورم مصرف شخصی (PCE) منتشر می شود و ممکن است بر بازارها تأثیر بگذارد.

همچنین آمار تولید ناخالص داخلی (GDP) و آمار مصرف برای بیمه بیکاری در روز پنجشنبه ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) منتشر می‌شود.

تدتاکس‌ماکرو (Tedtalksmacro) تحلیلگر بازار در این رابطه میگوید:

شاخص های مصرف شخصی (PCE) آمریکا این هفته منتشر خواهد شد. ماه گذشته، این داده ها باعث کاهش قیمت شدند. با این حال، انتظار می رود Core PCE سال به سال نسبت به 4.7٪ در ماه گذشته به 4.4٪ افزایش یافته است.

در صورتی که بیت کوین به داده‌های PCE واکنش نشان می‌دهد، شاید آخرین هفته نوسانی را درست یک روز قبل از بسته شدن کندل ماهیانه تجربه کرد.

منبع: توییتر

همچنین، آخرین اخبار جدید از بحران بانکی فعلی، به وضعیت فعلی احساس بی‌اعتمادی و عدم اطمینان اضافه خواهد کرد. نگرانی در این رابطه در اروپا وجود دارد و گزارشی که دادیم نیز، بانک ورشکسته سیلیکن ولی به بانک فرست سیتیزنز فروخته شد.

با وجود شرایط فعلی، فدرال رزرو همچنان به دنبال افزایش نرخ بهره است. به این گفته، افزایش بیشتر نرخ بهره مندی است. این در حالی است که بازارها با توجه به مشکلاتی که افزایش نرخ در گذشته ایجاد شده است نظر مخالفی دارند.

پلتفرم تحلیلی Mosaic Asset در گزارشی در بلاگ خود نوشت:

شرایط مالی سخت تر و نشان‌های بسیار ادامه‌دار از بحران بانکی اصلی است که بازار می‌تواند فکر کند باید به کنار گذاشتن سیاست‌های خود بپردازد.

این پلتفرم تحلیلی همچنین هشدار داد از نظر تاریخی، دارایی‌های پرریسک اخبار مربوط به تغییر سیاست افزایش نرخ بهره، واکنش نشان دادن به آن:

اگر فدرال رزرو برنامه افزایش نرخ بهره را کاهش دهد، نشانه‌های بانک‌های مرکزی از فعالیت‌های مرکزی در بازار سرمایه است. اما این را باید در نظر گرفت که فدرال گاهی اوقات که خیلی دیر شده است تازه سیاست‌های جدید خود را اجرا می‌کند.

در ادامه این گزارش آمده است:

در نتیجه، در بازارهای نزولی گذشته، شدیدترین افت در بازار سهام پس از تغییر سیاست فدرال به سمت توقف و یا کاهش کامل نرخ بهره رخ داد.

در حال حاضر بیت کوین در حوالی ۲۷،۹۹۱ دلار می‌شود و با توجه به تکنیک‌های تحلیلی آن در تایم فریم ماهیانه در حال شکستن خط روند است که زمان اوج قیمتی در سال ۲۰۲۱ دریافت می‌شود. به عقیده یکی از تحلیلگران بازار، در صورتی که کلوز ماهیانه بیت کوین بالاتر از این روند بسته شود، می‌توان گفت خرسی به پایان خود رسیده است.

  • این هفته چه داده های اقتصادی در آمریکا منتشر خواهد شد؟

شاخص‌های هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) که برای اندازه‌گیری و ارزیابی میزان استفاده از آن، در روز جمعه ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) منتشر شد. آمار تولید ناخالص داخلی (GDP) و آمار مصرف بیمه بیکاری در روز پنجشنبه ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) منتشر می‌شود.

  • با انتشار آمار PCE چه چیزی در انتظار قیمت بیت کوین خواهد بود؟

در صورتی که بیت کوین به داده‌های PCE واکنش نشان می‌دهد، شاید آخرین هفته نوسانی را درست یک روز قبل از بسته شدن کندل ماهیانه تجربه کرد.

{“@context”:”https://schema.org”،”@type”:”FAQPage”،”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”این هفته چه داده‌های اقتصادی در آمریکا منتشر خواهد شد؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”شاخص هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) که برای اندازه‌گیری و ارزیابی تورم مورد استفاده قرار می‌گیرد، در روز جمعه ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) منتشر خواهد شد. آمار تولید ناخالص داخلی (GDP) و آمار تقاضا برای بیمه بیکاری در روز پنجشنبه ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) منتشر می‌شود.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”با انتشار آمار PCE چه چیزی در انتظار قیمت بیت کوین خواهد بود؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”در صورتی که بیت کوین به داده‌های PCE واکنش نشان دهد، احتمالا آخر هفته نوسانی را درست یک روز قبل از بسته شدن کندل ماهیانه تجربه خواهیم کرد.”}}]}

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-27 15:34:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.