افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

شاخص کارایی ناوگان و شبکه ریلی پایین است

  • کد خبر : 386674
شاخص کارایی ناوگان و شبکه ریلی پایین است

به گزارش بازار، جبارعلی زکری گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، سازمان ها و صنایع ایرانی مجبور به خرید، نصب و راه اندازی خطوط تولید با سرمایه گذاری بیشتر برای رسیدن به اهداف تجاری خود هستند. به همین منظور و برای پاسخگویی به تقاضای سهامداران، مدیران ارشد تصمیم به افزایش سرعت تولید گرفته اند […]

به گزارش بازار، جبارعلی زکری گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، سازمان ها و صنایع ایرانی مجبور به خرید، نصب و راه اندازی خطوط تولید با سرمایه گذاری بیشتر برای رسیدن به اهداف تجاری خود هستند. به همین منظور و برای پاسخگویی به تقاضای سهامداران، مدیران ارشد تصمیم به افزایش سرعت تولید گرفته اند و امیدوارند رکوردهای جدیدی به ثبت برسانند.

وی ادامه داد: افزایش تولید تأثیر مستقیمی بر افزایش میزان خرابی و خاموشی تجهیزات خواهد داشت و در نتیجه با توجه به وضعیت عمر مفید تجهیزات، کاهش ارزش را به دنبال خواهد داشت. از دارایی های موجود و نیاز به صرف هزینه های هنگفت برای بازسازی، نوسازی و تعمیرات اساسی. بنابراین توجه و تمرکز بر علم مهندسی نوین تعمیر و نگهداری برای تعیین تناسب عمر مفید دارایی با عملکرد، سرعت و سرعت عملیات تعمیر و نگهداری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

رئیس هیئت مدیره انجمن نگهداری و تعمیرات ایران تصریح کرد: اجرای صحیح و اصولی نگهداری دارایی در کشور به دغدغه اصلی همه صنایع ایران تبدیل شده است.

زکری ادامه داد: این امر مستلزم برنامه ریزی صحیح و اصولی و الزام استفاده از فناوری هایی مانند اتوماسیون در خطوط تولید است تا عیب یابی تجهیزات و وضعیت عملکرد آن به صورت مکانیزه و آنلاین انجام شود و زمان کار تیم های تعمیر باشد اختصاص به تعمیر این عیوب و تعمیرات صحیح و اساسی آنها باید با تکیه بر سطح مهارت تیم های اجرایی حفظ شود.

وی بیان کرد: در کشور با شکل گیری جوایز بهره وری مانند جایزه ملی تعالی در نگهداری و مدیریت دارایی های فیزیکی ایران به دنبال ایجاد انگیزه و محرک در سازمان ها برای ایجاد ارزش از حوزه نگهداری هستیم. و توسعه ثروت در کشور را افزایش دهد تا سازمان ها بتوانند با استفاده از نقاط قوت خود، زمینه های بهبود را در زمینه مهندسی تعمیر و نگهداری به درستی شناسایی کنند و با رقابت با سایر سازمان ها در سطح ملی، عملکرد خود را در محیطی سالم و پویا ارتقا دهند. برای تعالی و رشد

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای برگزاری جوایز ملی افزایش دانش و ایجاد الگوهای مشترک برای سازمان ها و صنایع ایرانی است تا بتوانند با استفاده از تجربیات و آموخته های خود چالش های سازمانی را حل کنند.

زکاری ادامه داد: امیدواریم نتیجه جایزه ملی تعالی در نگهداری و مدیریت دارایی های فیزیکی ایران منجر به بهبود عملکرد تیم های تعمیر و نگهداری و تداوم تولید و سودآوری سازمان ها و صنایع ایرانی شود امکان جلوگیری از ورود ارز به کشور با فراهم کردن فرصت های بومی سازی، برای تامین خودکفایی و ساخت داخلی با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان.

وی بیان کرد: توسعه صحیح و اصولی فرهنگی در سطح کشور دغدغه مهم و ضروری است; اگر بتوانیم مقوله مهندسی تعمیر و نگهداری را در سطح ملی فرهنگ سازی کنیم، صنایع می توانند به ایجاد حداکثر ارزش از دارایی های خود ادامه دهند.

مدیرعامل راه آهن گفت: این چالش در صنایع مختلف از جمله صنعت ریلی، پایین بودن نرخ بهره وری ناوگان و شبکه ریلی و همچنین نگرانی افزایش سرعت ناوگان به دلیل فرسودگی آن وجود دارد. . حفظ و استفاده از فناوری های روز برای ارتقای بهره وری و شکل گیری بهره وری نوآورانه در صنعت ریلی کشور نیازمند توجه ویژه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.