افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

شاخص عملکرد مدیریت مشکل تولید نفت است.

  • کد خبر : 381083
شاخص عملکرد مدیریت مشکل تولید نفت است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ابراهیم پارامون در نشست پیش بینی پنج ساله بهره برداری، تولید، توزیع و تزریق گاز چاه نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان. (پیش بینی) برای نیمه دوم سال جاری، بر بهره برداری صحیح از کلیه شرکت های تابعه از مجامع […]

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ابراهیم پارامون در نشست پیش بینی پنج ساله بهره برداری، تولید، توزیع و تزریق گاز چاه نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان. (پیش بینی) برای نیمه دوم سال جاری، بر بهره برداری صحیح از کلیه شرکت های تابعه از مجامع (پیش بینی)، برای اجرای اهداف تولیدی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، تاکید و اظهار کرد: شرکت بهره برداری مسجد سلیمان بازی می کند. نقش مهمی در بعد تولید دارد و بخش مهمی از مشارکت مناطق نفت خیز جنوب در تولید نفت را بر عهده دارد و امیدواریم با هم افزایی همگان، ظرفیت تولید افزایش یابد.

وی به برنامه ریزی تولید نفت تا پایان سال جاری و طراحی افق تولید میادین شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان اشاره کرد و افزود: مطابق برنامه ابلاغی و اهداف تولید وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، حجم تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان تشریح شد که نیازمند همکاری و هم افزایی تمامی نیروهای ستادی و این شرکت است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: افزایش تولید در اولویت این شرکت است و مناطق نفت خیز جنوب برنامه تولید مهمی برای نیمه دوم سال دارد که نیاز به همکاری همه جانبه کارکنان دارد.

وی با بیان اینکه فرسودگی تاسیسات و سوختن گازهای مشعل ها مهم ترین دغدغه ماست، ادامه داد: تعهدات شرکت ها در افزایش تولید به آنها تبیین شده و سهم هر کدام مشخص شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برای کنترل، مهار و ترمیم نشت نفت از خط لوله 30 اینچ و جلوگیری از تعطیلی روزانه 170 هزار بشکه نفت و آلودگی زیست محیطی، گفت: این نفت زیرزمینی 30 اینچ است. خط لوله صادراتی که نشت نفت وجود داشت در کمترین زمان ممکن و در سخت ترین شرایط با تلاش کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نشتی رفع شد و با این اقدام ارزشمند به تعطیلی روزانه رسید. از تولید 170 هزار بشکه نفت جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شاخص عملکرد مدیریت را امری تولیدی دانست و افزود: در صورت تغییر و رشد نتایج شاخص تولید، می توان عملکرد شرکت ها را مثبت ارزیابی کرد و به تمامی جنبه های فنی پرداخت. باید مورد توجه قرار گیرد و بخش های عملیاتی باید در خط مقدم تولید باشند.

وی در پایان با اشاره به نگرانی کارکنان از موضوع سقف حقوق و دستمزد تصریح کرد: پیش بینی می شود با تلاش کارگروه ها این دغدغه و دغدغه حقوق کارکنان در پایان سال جاری برطرف شود. زیرا مسئله تولید نباید تحت تأثیر مواردی مانند سقف حقوق قرار گیرد.

در نشست پنج ساله پیش بینی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان (پیش بینی)، ضمن بررسی وضعیت تولید چاه ها در 6 ماهه نخست سال جاری، وضعیت نفت . و میادین و چاه های گازی و پیش بینی بهره وری آنها در نیمه دوم سال جاری. تصمیم دوم امسال گرفته شد. بیان چالش ها، تنگناها، موانع و الزامات موجود در تداوم تولید و بررسی راهکارهای قانونی برای رفع و کاهش خسارات وارده به تولید در این مناطق از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست بهره برداری از چاه نفت مسجد شرکت نفت و گاز سلیمان بود. .

در این جلسه همچنین گزارشی از عملکرد چاه های توسعه ای در طرح تولید، تعداد خدمات توسعه، تعمیر و مرمت تا پایان شهریور ماه سال جاری و تعداد برنامه های حفظ و افزایش تولید در مسجد ارائه شد. سلیمان. شرکت عامل

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.