افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

شاخص ارزش گذاری برند در کشور وجود ندارد

  • کد خبر : 388675
شاخص ارزش گذاری برند در کشور وجود ندارد

به گزارش بازار، امیرحسین اسدی در اولین گردهمایی برندهای تجاری بزرگ اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه ایران نتوانسته است در بین 60 کشور برتر بر اساس شاخص های برندهای بین المللی جایگاهی را به خود اختصاص دهد، اظهار داشت: در سال 2018، ایران در سال 2018 توانسته است جایگاهی را در بین 60 کشور […]

به گزارش بازار، امیرحسین اسدی در اولین گردهمایی برندهای تجاری بزرگ اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه ایران نتوانسته است در بین 60 کشور برتر بر اساس شاخص های برندهای بین المللی جایگاهی را به خود اختصاص دهد، اظهار داشت: در سال 2018، ایران در سال 2018 توانسته است جایگاهی را در بین 60 کشور برتر جهان به خود اختصاص دهد. برای قرار گرفتن ارزش برند به عنوان ضمانت نامه بانکی، مصوبه هیات وزیران را داریم.

اسدی با بیان اینکه در حوزه برندسازی باید هزینه و سرمایه گذاری کرد، تصریح کرد: کل بودجه ای که شرکت های آمریکایی به تبلیغات اختصاص می دهند 422 میلیارد دلار است.

مدیرکل دفتر بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ صنعتگر ایرانی از زعفران برای برند خود استفاده نمی کند و بر اساس آمارهای جهانی ارزش تبلیغات در دنیا 754 میلیارد دلار است که 59 درصد از این میزان است. در فضای مجازی اطلاعیه هایی داده می شود».

وی خاطرنشان کرد: سامسونگ در سال جاری تنها در آمریکا بیش از 400 میلیون دلار برای تبلیغات هزینه کرده است، این در حالی است که این شرکت در سال گذشته 12 میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کرده است.

اسدی تصریح کرد: در ایران مجموع اکوسیستم تبلیغاتی به عنوان یک شاخص موثر در برندسازی دو میلیارد دلار است و 9 برند از 10 برند برتر دنیا دارای بالاترین بودجه فناوری هستند.

وی با اشاره به حمایت و ترویج برند در کشور گفت: هزینه تبلیغات برند باید در قیمت نهایی لحاظ شود اما سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده این موضوع را نمی پذیرد در حالی که معتقدم برخورد با برند باید انجام شود. علمی و احساسی نیست

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.