افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
4

سینا مهراد زمانی پسر آقازاده لباس شخصی بود. اکنون سبک زیبای او حریف را می طلبد!

  • کد خبر : 18786
سینا مهراد زمانی پسر آقازاده لباس شخصی بود.  اکنون سبک زیبای او حریف را می طلبد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز سینا مهراد یکی از بازیگران جوان خوش سیمای ایران است که ابتدا از سریال پدر و سپس با سریال محبوب و پرطرفدار آقازاده به شهرت رسید. سینا مهراد برخلاف نقش هایی که در این دو سریال بازی کرد، خود را پسری ساده و به دور […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز سینا مهراد یکی از بازیگران جوان خوش سیمای ایران است که ابتدا از سریال پدر و سپس با سریال محبوب و پرطرفدار آقازاده به شهرت رسید. سینا مهراد برخلاف نقش هایی که در این دو سریال بازی کرد، خود را پسری ساده و به دور از دنیای مد و مد معرفی کرد که البته ندیده ایم برای یک هنرمند چیز عجیبی نیست. از آنجایی که تاکنون لباس های خوب و جالبی را در کنار سینا مهراد دیده ایم، قصد داریم نگاهی به تیپ متفاوت این بازیگر بیندازیم تا ببینیم وی از چه ویژگی هایی در استایل خود استفاده می کند.

1. سینا مهراد معمولی و خوش سلیقه.

با نگاهی گذرا به استایل های مختلف سینا مهراد متوجه می شوید که آقا مهراد طرفدار لباس کلاسیک و استایل رسمی نیست و ترجیح می دهد از اصول استایل کژوال برای استایل خود استفاده کند. البته در این بین او گاهی اوقات برای مراسم های بسیار مهم، تیپ های کژوال هوشمند یا حتی کت و شلوارهای رسمی می پوشد، اما با این وجود، استایل غالب او کژوال است.

سینا مهراد

2. سینا مهراد، طرفدار پالت خنثی و عاشق رنگ مشکی

و برویم سراغ پالت های رنگی انتخابی آقای سینا مهراد که در مرحله اول به رنگ مشکی علاقه زیادی دارد تا جایی که می توان گفت مشکی پایه اصلی اکثر استایل های ایشان است و برای تکمیل او. پالت انتخاب شده، رنگ های مشکی را بسیار دوست دارد، روشن و زنده نیست و از رنگ های خنثی یا رنگ های بسیار ملایم و طبیعی استفاده می کند.

پالت رنگسینا مهراد

3. سینا مهراد و آیتم های مورد علاقه اش که امضا شد

به گزارش شایانانیوز، سینا مهراد، فرزند کارگردان معروف سعید سهیلی، متولد سال ۱۳۷۰ است و مانند اکثر هم دوره‌های خود علاقه زیادی به شلوار جین و کاپشن‌های راحتی دارد، مخصوصاً نوع چرمی که بسیار می‌پوشد. اندازه گیری می شود و به نوعی امضای شخصی اوست. نکته دیگری که در مورد تیپ های او باید بگوییم این است که سینا مهراد چندان علاقه ای به پوشیدن زیاد ندارد و لباس های تقریبا تنگ انتخاب اصلی او محسوب می شود.

شلوار جین و کتسینا مهراد

4. سینا مهراد و توجه خاص او به مدل موهایش

مراقبت از مو و زیبایی آن برای هر زن و مرد خوش سلیقه ای بسیار مهم است، اما در بین مردان، برخی از مردان بیش از دیگران به مدل موی خود اهمیت می دهند و زمان و هزینه بیشتری برای تزیین آن صرف می کنند و سینا مهراد نیز دقیقا همین گونه است. او یکی از همین آقایان است و علاوه بر اینکه مدل های موی متفاوتی را می بینیم، می بینیم که خیلی از آن ها مراقبت می کند و به قول معروف رسما آرایش می کند که البته این هم کمک می کند. به جذابیت آن

مدل موسینا مهراد

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل سینا مهراد قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.