افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 13 October , 2024
0

سینا شهمیری کیست؟ آیا او به قتل رسیده است؟ + عکس

  • کد خبر : 395656
سینا شهمیری کیست؟ آیا او به قتل رسیده است؟ + عکس

به گزارش منیبان به نقل از همشهری، این رسانه ها با انتشار عکسی از فرد مذکور در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی مدعی شدند که این به اصطلاح فرمانده سپاه از افراد نزدیک به شهید سلیمانی بوده که در لبنان مشغول انجام وظیفه بوده است. اما نکته جالب در مورد این پروژه اطلاع رسانی این […]


به گزارش منیبان به نقل از همشهری، این رسانه ها با انتشار عکسی از فرد مذکور در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی مدعی شدند که این به اصطلاح فرمانده سپاه از افراد نزدیک به شهید سلیمانی بوده که در لبنان مشغول انجام وظیفه بوده است.

اما نکته جالب در مورد این پروژه اطلاع رسانی این است که بسیاری از رسانه های وابسته به منافقین و رسانه های واقع بین و تجزیه طلب دستکاری در این خبر انجام داده اند.

در حالی که با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان فهمید که خبر مذکور ادعایی کذب و مضحک بیش نیست.

اولاً اساساً این رسانه ها فردی به نام «سینا شاهمیری» را ایجاد کردند و او وجود خارجی ندارد. علاوه بر این تصویر منتشر شده از این شخصیت خیالی، متعلق به شهید مدافع حرم فضل ابراهیم سلامی از رزمندگان حزب الله است که در سال 1393 در سوریه به شهادت رسید و مزارش در شهرک عبا در لبنان قرار دارد. .

البته انتشار چنین اخباری از سوی رسانه های ضد انقلاب جای تعجب ندارد چرا که آنها در سال های اخیر به ویژه در اغتشاشات پاییز 1401 و ادعاهای کذب خود بارها اخبار جعلی تولید و منتشر کرده اند. در چندین مورد توسط رسانه ها افشا شد.

به نظر می رسد انتشار این نوع اخبار جعلی توسط رسانه های تحت هدایت رژیم صهیونیستی با هدف آغاز جنگ روانی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم در محور مقاومت و تضعیف روحیه رزمندگان باشد.

منبع: همشهری


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=395656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.