افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

سینا اصدبیگی: سه گانه پرسپولیس بهترین اتفاق سال 1402 بود/ من اهل لیورپول هستم اما تونی کروس را دوست دارم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 239368
سینا اصدبیگی: سه گانه پرسپولیس بهترین اتفاق سال 1402 بود/ من اهل لیورپول هستم اما تونی کروس را دوست دارم – پرسپولیس نیوز

سینا اسدبیگی هافبک دوستانه پرسپولیس در گفت و گوی دیگری با خزرزا از حال و هوای نوروزی و روزهایی که پیراهن قرمز بر تن کرد صحبت کرد. تابستان دو سال پیش که وارد پرسپولیس شد تقریبا هیچکس او را نمی شناخت. با این حال اکنون پس از دو فصل حضور در پرسپولیس و کسب عنوان […]

سینا اسدبیگی هافبک دوستانه پرسپولیس در گفت و گوی دیگری با خزرزا از حال و هوای نوروزی و روزهایی که پیراهن قرمز بر تن کرد صحبت کرد.

تابستان دو سال پیش که وارد پرسپولیس شد تقریبا هیچکس او را نمی شناخت. با این حال اکنون پس از دو فصل حضور در پرسپولیس و کسب عنوان قهرمانی با این تیم، بازیکنی شناخته شده در فوتبال ایران محسوب می شود.

صحبت از سینا اصدبیگی، هافبک مهار نشدنی پرسپولیس است که فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در مسیر سه گانه بود. اسدبیگی که در ذوب آهن خوش درخشید و چهره شد، توسط گل محمدی برای پرسپولیس جذب شد و خیلی زود به این تیم پیوست. سینا فصل گذشته برای تیمش گلزنی کرد و بازی های خوبش در پرسپولیس باعث شد یحیی گل محمدی او را انتخاب کند. ترکیب بندی. اسدبیگی اگرچه در این فصل کمتر مورد استفاده قرار گرفت اما با آمدن اسمار شرایط بهتری پیدا کرد و بیشتر در پرسپولیس بازی می کرد.

هافبک خوش آتیه سرخ ها به بهانه نوروز مصاحبه متفاوتی انجام داد که در ادامه می خوانید.

نوروز شما را به یاد چه چیزی می اندازد؟
پیش از هر چیز سال نو را به همه مردم عزیز کشورم تبریک می گویم و امیدوارم سال جدید برای همه مردم پر از اتفاقات خوب باشد. نوروز همیشه یادآور تجدید و با هم بودن است و به انسان احساس شادابی می دهد.

بهترین هدیه ای که گرفتی کی بود؟
خب عیدی گرفتن همیشه خوب بود و حس فوق العاده ای به من می داد. وقتی از پدربزرگ و مادربزرگم عیدی گرفتم واقعاً خوب بود و با آن عیدی مدت زیادی احساس خوبی داشتم.

می توانید مکان های دیدنی شهر خود را به ما معرفی کنید؟
خب من پسر کرمانشاهی هستم. کرمانشاه مکان های دیدنی زیادی دارد و سالانه پذیرای گردشگران زیادی است. اگر بخواهم مکان های دیدنی شهرم را بشمارم می توانم به طاق بستان، بیستون، غار پراو و پارک کوهستان اشاره کنم. البته در کرمانشاه جاهای دیدنی زیادی وجود دارد و فقط به همین چند نقطه محدود نمی شود.

میشه با اسم فوتبالیست ها هفت سین درست کنید؟
سیدجلال حسینی، سامان قدوس، سعید صادقی، سعید عزت اللهی، سینا اسدبیگی، سجاد شهباززاده و سیامک نعمتی.

سال گذشته برای شما چطور بود؟
خب ما سال 1402 را به بهترین شکل شروع کردیم و در نهایت تمام جام های ممکن را به دست آوردیم. فصل گذشته برای ما خیلی خوب به پایان رسید و فکر می کنم ما شایسته هر چیزی بودیم که به دست آوردیم. فصل جدید را خوب شروع کردیم اما مصدومیت چند بازیکن تاثیرگذار و یک سری مشکلات دیگر باعث شد در چند بازی نتایج خوبی کسب نکنیم. این به این معنی بود که ما چند امتیاز با بالای جدول فاصله داشتیم. در مجموع سال خوبی برای من و پرسپولیس بود و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل جام را برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم.

پرسپولیس با آمدن اسمار تهاجمی تر شده و فوتبال زیبایی به نمایش می گذارد. چه شد که پرسپولیس دو نیم فصل متفاوت را تجربه کرد؟
خب، تفکر هر مربی متفاوت است. همچنین در نیم فصل اول در چند پست با کمبود بازیکن مواجه بودیم اما الان شرایط بهتر شده است. بازیکنان جدید هم خوب کار کردند و در تیم جا افتادند. این باعث شد در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم. همان طور که گفتم مصدومیت در نیم فصل خیلی ما را اذیت کرد اما خدا را شکر الان اگر بازیکنی مصدوم شود بازیکنان تعویضی می توانند به تیم کمک کنند.

فکر می کنی امسال بتوانی قهرمانی های سال گذشته را تکرار کنی؟
خب، تکرار سه گانه سخت است و گرفتن همه جام ها آسان نیست. با این حال امیدواریم و سعی می کنیم در پایان فصل با قهرمانی هواداران خود را خوشحال کنیم. روحیه هواداران ما تنها با کسب جام بهبود می یابد و ما همچنین می خواهیم هر کاری که در توان داریم انجام دهیم تا آنها احساس خوبی داشته باشند. .

آیا لحظه خاصی در مدت حضور شما در پرسپولیس وجود دارد که هرگز فراموش نکنید؟
بازی برای پرسپولیس همیشه سرگرم کننده است و قطعاً هرگز آن را فراموش نخواهید کرد، حتی اگر برای این تیم بازی کنید. با این حال زدن اولین گلم در پیراهن پرسپولیس که در فصل قبل به ثمر رسید برای من لحظه فوق العاده ای بود و قطعا برای همیشه در ذهنم خواهد ماند.

بهترین و تلخ ترین اتفاق فوتبالی سال گذشته برای شما چه بود؟
قطعا بهترینش سه گانه بردن با پرسپولیس و کسب 3 جام با تیم محبوبم بود. بدترین اتفاق به نظر من شکست مقابل الدیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا بود. واقعا حیف است که نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

آیا چیزی را در زندگی فوتبالی خود از دست می دهید؟
خدا را شکر تا الان از هیچ چیز در فوتبال پشیمان نشده ام. با این حال هدف و آرزوی فوتبالی من پوشیدن پیراهن تیم ملی است که امیدوارم با تلاش فراوان به آن برسم.

بزرگترین مدل ورزشی شما کیست؟
با اینکه لیورپول را دوست دارم و این تیم را بسیار دوست دارم، بازیکنی که خیلی به او علاقه دارم و الگوی فوتبال من محسوب می شود، تونی کروس است که معتقدم یکی از کامل ترین هافبک های دنیاست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.