افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

سیمونه اینزاگی: بعد از گل اول همه چیز آسان تر شد؛ لائوتارو در این 2 سال همیشه ثبات داشته است – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

  • کد خبر : 91407
سیمونه اینزاگی: بعد از گل اول همه چیز آسان تر شد؛ لائوتارو در این 2 سال همیشه ثبات داشته است – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

اینتر موفق شد در هفته هفتم رقابت های سری آ ایتالیا مقابل سالرنیتانا 4-0 پیروز شود و شکست مقابل ساسولو را فراموش کند. لائوتارو مارتینز در دقیقه 54 به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و پوکر کرد.  طرفداری | سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت: پیروزی بسیار مهمی بود. ما در نیمه اول موقعیت های […]

اینتر موفق شد در هفته هفتم رقابت های سری آ ایتالیا مقابل سالرنیتانا 4-0 پیروز شود و شکست مقابل ساسولو را فراموش کند. لائوتارو مارتینز در دقیقه 54 به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و پوکر کرد. 

طرفداری | سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

پیروزی بسیار مهمی بود. ما در نیمه اول موقعیت های زیادی درست کردیم و به نظر من باید به گل می رسیدیم. در نیمه دوم در کار بدون توپ بهتر کار کردیم زیرا سالرنتینا تیمی است که می تواند مشکل ساز شود؛ مخصوصا در استادیوم خودش. ما فقط یک روز و نیم برای این بازی وقت داشتیم. بچه ها تلاش کردند و می توانستیم در نیمه اول بهتر کار کنیم اما تیم در تمام بازی فرم خود را حفظ کرد. وقتی به گل اول رسیدیم، همه چیز آسان تر شد. انتظار داشتیم سالرنیتانا با سیستم دیگری بازی کند اما من بازیکنان باتجربه ای دارم که می توانند با شرایط وفق پیدا کنند. بین دو نیمه چند موضوع را حل کردیم و شرایط پیشرفت کرد. 

مارکوس تورام پاس گل اول لائوتارو را ارسال کرد و یک پنالتی گرفت اما الکسیس سانچز و دیوی کلاسن چندان خوب کار نکردند:

الکسیس سانچز طی 55 دقیقه به سختی تلاش کرد. او در دو موقعیت بدشانس بود. تورام برای تیم کاری استثنایی انجام داد. 

لائوتارو بهترین شروع فصل دوران حرفه ای خود را سپری می کند. او 9 گل در 7 بازی ابتدایی سری آ به ثمر رسانده و در لیگ قهرمانان هم مقابل سوسیداد گل تساوی را زد:

شروع او در این فصل عالی بوده اما طی 2 سال حضور من در اینتر او همیشه ثبات داشته و امشب وقتش بود کمی استراحت کند. او رهبر و کاپیتان ماست. او باید همین طور ادامه دهد. 

اینزاگی در مورد شکست هفته پیش مقابل ساسولو گفت:

در مورد آن صحبت کردیم. فکر می کنم 1 ساعت خوب مقابل ساسولو داشتیم. بعد روی یک اشتباه گل خوردیم و گل دوم براردی، خیره کننده بود. وقتی گل تساوی را خوردیم، باید فرم و تمرکز خود را حفظ می کردیم اما فوتبال خودمان را ارائه ندادیم. 

از نظر شما کدام تیم مدعی اصلی اسکودتو است؟

قبل از بازی اول فصل گفتم چیزی که ما می خواهیم این است که تاجایی که ممکن است، مانند فصل پیش بازی کنیم. این سفرها، دیر خوابیدن ها و آمادگی برای بازی فقط در 1 روز و نیم…همه ارزشش را دارد. 

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=91407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.