افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

سیرکل: تعداد قابل‌توجه‌های استیبل کوین USDC بدون پشتوانه بازخرید شد

  • کد خبر : 16798
سیرکل: تعداد قابل‌توجه‌های استیبل کوین USDC بدون پشتوانه بازخرید شد

هفته گذشته استیبل کوین USDC پس از اخبار مربوط به ورشکستگی بانک سیلیکن ولی، پگ ۱ دلاری خود را از دست داد و به ۸۸ سنت سقوط کرد. اتفاقی که به آشفتگی قابل توجه در بازار رمزارزها منجر شد. پس از این ماجرا و وعده فدرال رزرو مبنی بر آزادسازی مشتریان بانک سیلیکن ولی، بار […]

هفته گذشته استیبل کوین USDC پس از اخبار مربوط به ورشکستگی بانک سیلیکن ولی، پگ ۱ دلاری خود را از دست داد و به ۸۸ سنت سقوط کرد. اتفاقی که به آشفتگی قابل توجه در بازار رمزارزها منجر شد. پس از این ماجرا و وعده فدرال رزرو مبنی بر آزادسازی مشتریان بانک سیلیکن ولی، بار دیگر USDC به ۱ دلار رسید. اکنون شرکت سیرکل مدعی شده وضعیت استیبل کوین USDC بهبود یافته و تمامی درخواست‌های عرضه و بازخرید را پردازش کرده است.

به گزارش کریپتوپوتیتو، شرکت سیرکل در بیانیه خود اعلام کرد در طول این مدت، 3.8 میلیارد دلار توکن USDC را بازخرید کرده و در مجموع 800 میلیون دلار از این استیبل کوین را به گردش اضافه کرده است.

علاوه بر این، سیرکل در تاریخ ۱۴ اسفند (۲۳) از همکاری خود با بانکی به نام «کراس ریور بنک» اسفند برای تراکنش‌های داخلی در کشور آمریکا خبر داد. روز بعد سیرکل اعلام کرد تراکنش‌های ورودی و خروجی با ۱۹ کشور مختلف توسط این بانک خواهد شد. این شرکت همچنین انتظار دارد این هفته، قابلیت‌های بیشتری را فعال کند.

شرکت سیرکل در این بیانیه با اشاره به اتفاقاتی که در طول هفته گذشته بر نقدینگی استیبل کوین USDC تاثیر گذاشت نوشت:

سیرکل به عنوان ارائه خدمات خدمات ناپذیر برای شروع مجدد خود با شرکای بانکی جایگزین، به ارائه ده‌دهندگان و بازخرید USDC همکاری می‌کند. مشتریان خود را به خاطر صبر و شکیبایی در این لحظات بی‌سابقه تشکر می‌کنیم.

بانک کراس ریور شریک تجاری شرکت کل خواهد بود و به منظور سیر روند بازخرید استیبل کوین USDC، کل روابط خود را با سایر شرکای بانکی گستر داده است. بانک نیویورک ملون یکی از شرکای جدید سیرکل است که در حال حاضر وظیفه نگهداری از ذخایر شرکت سیرکل را برعهده دارد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-17 12:13:47

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.