افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

سید حسن نصرالله برنامه بلندمدتی برای ما تدارک دیده است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 381214
سید حسن نصرالله برنامه بلندمدتی برای ما تدارک دیده است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسن فضل الله» نماینده فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان در گفت و گو با شبکه المیادین به اقدامات شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل فقید حزب الله لبنان اشاره کرد. برای کمک به امت اسلامی، مردم لبنان و مردم فلسطین. این نماینده فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان گفت: سید حسن نصرالله برنامه بلندمدتی برای […]

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسن فضل الله» نماینده فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان در گفت و گو با شبکه المیادین به اقدامات شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل فقید حزب الله لبنان اشاره کرد. برای کمک به امت اسلامی، مردم لبنان و مردم فلسطین.

این نماینده فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان گفت: سید حسن نصرالله برنامه بلندمدتی برای ما در نظر گرفته است. او به مدت 30 سال بر این روند نظارت داشت به گونه ای که هیچ رویداد پیش بینی نشده ای نتوانست آن را تغییر دهد.

فضل الله افزود: با وجود تلفات و تلفات (شهادت سید حسن نصرالله) می گوییم ماهیت فرماندهان ما این است که تا شهادت یا پیروزی در میدان مبارزه کنند. مبارزه کن. ساختار، مواضع، تسلیحات و زیرساخت های مقاومت مستحکم است و در دل جنگ از کشور خود دفاع می کند.

وی ادامه داد: ما ایمان، اراده، قدرت و خون سید حسن نصرالله را داریم که خون صدها هزار رزمنده حاضر در مقاومت را می جوشد. امروز وارد مرحله جدیدی شده ایم و مقاومت در میدان جنگ حضور دارد.

فضل الله گفت: اکنون زمان مقابله و مقاومت است و اولویت توقف تجاوز به ملت ما و ملت فلسطین است. نبرد ما نبردی است برای جلوگیری از دستیابی دشمن به اهدافش. اکوسیستم مقاومت زیادی دارد و شکست را نمی پذیرد.

وی ادامه داد: مقاومت در موقعیت باثباتی قرار دارد و به درگیری با دشمن که مورد حمایت آمریکا و متحدان غربی آن است ادامه می دهد. ما اراده ای داریم که در زمین نشان می دهیم. مقاومت ما ناقورا تا صبا او می جنگد

فضل الله در خصوص تهدید رژیم صهیونیستی به حمله زمینی به لبنان گفت: می دانیم که دشمن در هنگام رویارویی با دشمن در میدان نبرد چگونه از دست رزمندگان مقاومت و رزمندگان فرار می کند. ما به ثبات، ثبات، ثبات نیاز داریم و روحیه ما بالاست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.