افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

سید حسن نصرالله: اسرائیل حتی اگر وارد رفح شود در جنگ شکست خورده است

  • کد خبر : 231151
سید حسن نصرالله: اسرائیل حتی اگر وارد رفح شود در جنگ شکست خورده است

به گزارش خبرآنلاین، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در جلسه قرآنی ماه مبارک رمضان به بررسی مسائل مهم روز از جمله حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه پرداخت. وی در این سخنان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد که جبهه های پشتیبانی لبنان، یمن و عراق نیز در ماه مبارک […]

به گزارش خبرآنلاین، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در جلسه قرآنی ماه مبارک رمضان به بررسی مسائل مهم روز از جمله حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه پرداخت.

وی در این سخنان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد که جبهه های پشتیبانی لبنان، یمن و عراق نیز در ماه مبارک رمضان سخنرانی خواهند کرد.

سید حسن نصرالله تصریح کرد در ششمین ماه جنگ غزه، مردم و مقاومتشان ثابت قدم می‌مانند و استواری آنها به معجزه نزدیک‌تر است.

به گزارش ایسنا، دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: آنچه تاکنون به ویژه در غزه در حال رخ دادن است، درس عبرتی برای همه مردم جهان است و باید بر دستاوردهای بزرگ عملیات «طوفان الاقصی» تاکید کرد و بعد از آن چه خواهد شد

وی با اشاره به اصرار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به رفح در غزه، گفت: کارشناسان ارشد دشمن ضررهای استراتژیک را تشخیص می دهند و امروز در ششمین ماه جنگ، نتانیاهو می ایستد تا بگوید بله. به رفح نرو، جنگ شکست خورده است.» من به نتانیاهو می گوییم که حتی اگر به رفح بروید، در جنگ شکست خورده اید و نمی توانید حماس یا مقاومت را نابود کنید.

سید تاسط خاطرنشان کرد: یکی از نشانه های شکست دشمن این است که اشغالگران در ششمین ماه جنگ با حماس در حال مذاکره هستند. امروز حماس به نام مقاومت و نه از موضع ضعف مذاکره می کند، زیرا شرایط را تعیین می کند.

وی افزود: امروز مردم غزه و گروه های فلسطینی خواهان توقف کامل جنگ هستند و خواهان آتش بس موقت نیستند.

سید حسن نصرالله درباره تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی نیز گفت: موضوع تنها به تبادل اسرا با اسرا خلاصه نمی شود و موضع مقاومت در غزه توقف نهایی تهاجم است که همه باید با آن مقابله کنیم.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه تصریح کرد: چه کسی معتقد است که بایدن نمی تواند جنگ در نوار غزه را متوقف کند؟ بایدن با قلم می تواند جنگ در نوار غزه را متوقف کند. دولت آمریکا احمق است و باید جنگ را متوقف کند.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=231151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.