افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

سید حسن نصرالله: اسرائیل جایی در آینده منطقه ندارد. این تومور سرطانی باید ریشه کن شود

  • کد خبر : 281486
سید حسن نصرالله: اسرائیل جایی در آینده منطقه ندارد.  این تومور سرطانی باید ریشه کن شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود به برخی از ویژگی های شیخ علی کورانی اشاره کرد. وی گفت که ابتدا درباره این روحانی صحبت خواهد کرد و سپس درباره وقایع فلسطین و لبنان صحبت خواهد کرد. سید حسن نصرالله شیخ کورانی را یکی […]

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود به برخی از ویژگی های شیخ علی کورانی اشاره کرد.

وی گفت که ابتدا درباره این روحانی صحبت خواهد کرد و سپس درباره وقایع فلسطین و لبنان صحبت خواهد کرد.

سید حسن نصرالله شیخ کورانی را یکی از حامیان مقاومت توصیف کرد و گفت که وی به زوال اجتناب ناپذیر رژیم اشغالگر اعتقاد دارد و به همین دلیل هدف از ترور ناکام ماند.

وی افزود: شیخ کورانی از جمله کسانی بود که فرزندانش را به حضور در جبهه های جنگ در جنوب لبنان تشویق کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان در بخشی دیگر از بیانیه خود به حوادث جنگ غزه پرداخت و گفت: باید تمام تلاش خود را برای ریشه کنی این غده سرطانی (رژیم صهیونیستی) از منطقه به کار گیریم.

سید حسن نصرالله افزود: ما معتقدیم این رژیم در منطقه ما آینده ای ندارد، نبرد در غزه ادامه دارد و جهان به دلیل حمایت آمریکا بی دفاع است و کسانی هستند که همچنان روی بازدارندگی و بازدارندگی و بازدارندگی آنها روی جامعه جهانی حساب می کنند. از فلسطینی ها محافظت کنید

وی تاکید کرد: نتانیاهو به جنون خود در نوار غزه ادامه می دهد و با اصرار بر جنگ، وضعیت رژیم اشغالگر را بدتر می کند. آنچه گادی آیزنکوت، عضو کابینه جنگ و رئیس سابق ستاد ارتش و صاحب «دکترین ضاحیه» گفت، نشان می‌دهد که دولت اسرائیل «ارتش خسته» دارد و دشمن با وجود گذشت هشت ماه از آن، هیچ دستاوردی نداشته است. دعوا کردن. جنگ

نصرالله تاکید کرد: ما باید این نبرد در منطقه خود را نبرد هستی و نبرد سرنوشت بدانیم. زیرا پیروزی در این نبرد اثرات مثبتی بر منطقه در همه سطوح خواهد داشت.

و افزود: آیزنکوت می‌گوید یک ارتش اسرائیل در حال مبارزه با گردانی است که قبلاً اعلام کرده بودیم در جبالیه متلاشی شده است! نبرد غزه نبردی برای بقا است و از این رو شکست «اسرائیل» در این نبرد تأثیرات بسیاری بر کل منطقه در عرصه های مختلف خواهد داشت.

سید حسن نصرالله ادامه داد: سرنوشت این نبرد به معنای آینده فلسطین و همچنین آینده لبنان است. آنچه در مورد پیشنهادها و وسوسه های اکتشاف نفت و گاز در ازای توقف جنگ در جبهه لبنان به بیرون درز کرد، نشان دهنده دخالت آمریکا در ایجاد رنج برای لبنانی ها است.

جنگ ربطی به انتخاب رئیس جمهور ندارد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: جبهه لبنان یک جبهه حمایتی و بخشی از نبرد است که سرنوشت فلسطین، لبنان و منطقه را در سطح کلان استراتژیک تعیین می کند. به ارزیابی جاهلان و آگاهان و انکارکنندگان گوش ندهید. حمایت جبهه لبنان از فلسطین بسیار فراتر از حمایت فرقه ای یا قبیله ای است.

وی همچنین با اشاره به موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان و تلاش برخی برای مرتبط ساختن آن با جنگ خاطرنشان کرد: کسانی که از مخالفت اکثریت مردم لبنان با جبهه حمایت از غزه در جنوب صحبت می کنند، باید به نمایندگی از آن صحبت کنند. کسانی که اطراف را احاطه کرده اند، نه اکثریت لبنانی ها، و اینکه می گویند جبهه لبنان از انتخاب رئیس جمهور جلوگیری می کند، یک اشتباه و یک اشتباه است. زیرا آنچه روند انتخاب رئیس جمهور لبنان را مختل کرد، اختلافات داخلی و وتوی خارجی بود و نبرد در جنوب و غزه ربطی به انتخابات ریاست جمهوری لبنان ندارد.

نصرالله خاطرنشان کرد: ما از ابتدا گفتیم که نمی‌خواهیم از آنچه در جنوب می‌گذرد در امور داخلی سوء استفاده کنیم، اما کسانی هستند که در توهم زندگی می‌کنند. همانطور که در سال 2000 اتفاق افتاد، نتایج نبرد در جنوب فراتر از دستاوردهای سیاسی داخلی است.

جبهه مقاومت در جهان گسترش یافته است

وی همچنین گفت: جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری در جهان گسترش یافته است. جبهه مقاومت بزرگ‌تر، گسترده‌تر، جامع‌تر و قوی‌تر از قبل شده است.

سید حسن نصرالله ادامه داد: برای اولین بار احساس می کنیم که جبهه مقاومت با حرکت دانشجویان در دانشگاه های آمریکا و غرب به عنوان بخشی از مواضع شرافتمندانه، انسان دوستانه و اخلاقی در برابر جنایات اسرائیل در غزه تا این جا گسترش یافته است. ما در جبهه ای هستیم که آینده اش روشن و پیروز است و از این نظر تنها مسئله زمان است.

تسلیت به یمن

سید حسن نصرالله در بخشی دیگر از سخنان خود به حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس علیه یمن اشاره کرد و شهادت چند تن از یمنی ها در حمله اخیر را تسلیت گفت.

وی در این خصوص گفت: ما همبستگی خود را با ملت و ارتش یمن در برابر تهاجم آمریکا و انگلیس اعلام می کنیم. سید «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن اعلام کرد هر تجاوزی به یمن باشد، تأثیری بر حمایت این کشور از فلسطین و غزه نخواهد داشت.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=281486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.