افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

سیدجلال: من مربی پرسپولیس هستم، مسئول رختکن نیستم/ خیلی زود است که به سرمربی شدن فکر کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 237748
سیدجلال: من مربی پرسپولیس هستم، مسئول رختکن نیستم/ خیلی زود است که به سرمربی شدن فکر کنیم – پرسپولیس نیوز

* سال 1402 برای سیدجلال حسینی چگونه بود؟ فکر می کنم سال خوبی برای من بود. از نظر کاری هم سال خوبی بود، هرچند در نیمه اول امسال سختی های زیادی داشتیم، اما با حمایت هواداران توانستیم روزهای سخت را پشت سر بگذاریم. در این مدت یاد گرفتیم بازی به بازی آن را پیش ببریم […]


* سال 1402 برای سیدجلال حسینی چگونه بود؟

فکر می کنم سال خوبی برای من بود. از نظر کاری هم سال خوبی بود، هرچند در نیمه اول امسال سختی های زیادی داشتیم، اما با حمایت هواداران توانستیم روزهای سخت را پشت سر بگذاریم. در این مدت یاد گرفتیم بازی به بازی آن را پیش ببریم تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی می افتد.

*بازیکن بودن، مربی بودن و مربی بودن را تجربه کرده اید. کدام یک از این تجربیات برای شما بهترین بود؟

هیچ چیز نمی تواند جایگزین فوتبال برای من و دیگر فوتبالیست ها شود. بازی کردن حسی دارد که حتی مربی بودن را هم ندارید. اما الان به عنوان مربی کار می کنم و سعی می کنم بیشتر در این زمینه یاد بگیرم. تمرین و بازی دو دنیای متفاوت هستند. برای موفقیت در مربیگری باید هر روز چیزهای جدیدی یاد بگیرید و برنامه داشته باشید.

*با این تفاسیر به سرمربی شدن فکر می کنید و برنامه ای برای آن دارید؟

خیلی زود است که به سرمربی شدن فکر کنم و من تازه در ابتدای راه مربیگری هستم. خوشبختانه در این دو سال با یحیی گل محمدی و عثمر کار کردم و از تجربیات هر دوی آنها استفاده کردم. این به من انگیزه می دهد که بیشتر تلاش کنم و بیشتر به یادگیری فکر کنم. تصمیم گرفتم به عنوان یک حرفه سرمربی شوم و امیدوارم هم به عنوان مربی و هم به عنوان بازیگر موفق باشم.

*خیلی ها معتقدند سیدجلال در کادرفنی پرسپولیس بیشتر یک کنترل کننده رختکن است تا یک مربی موثر، شما این را قبول دارید؟

واقعاً اینطور نیست که من بخواهم نظم رختکن را کنترل کنم. بازیکنان ما آنقدر تجربه دارند که نیازی به مشکل نیست. خود بازیکنان می دانند چگونه نظم تیم و رختکن را کنترل کنند. البته گاهی سختی ها و سختی هایی پیش می آید که همه با هم کنترل می کنیم. در کل من مربی پرسپولیس هستم. با این حال، در تیم های بزرگ همیشه حاشیه وجود دارد، اما بچه های ما خودشان می توانند هر حاشیه ای را کنترل کنند.

*زمانی که اسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد، خیلی ها به این انتخاب انتقاد کردند، اما نظرات پس از چند بازی برگشت. آیا از ابتدا به عثمر اعتماد داشتی؟

چیزی که شما می گویید کاملا درست است. هر مربی که به پرسپولیس می آید کار بسیار سختی دارد و نباید انتظار داشت روزهای آسانی داشته باشد. همه می دانیم که کار در پرسپولیس چقدر سخت است. با این حال او می دانست که عثمر پیروز خواهد شد. او در کنار بچه ها بود و کاملا از فضای پرسپولیس آگاه بود. اسمار سبک فوتبال پرسپولیس و فضای فوتبال ایران را می شناخت که امتیاز بزرگی بود. با این حال اسمار هم می داند که کار سختی در پرسپولیس دارد.

* به نظرت اختلاف امتیاز با استقلال در پایان فصل قابل جبران است؟

کار خیلی سختی است، استقلال تیم خوبی است و ما هم تیم خوبی هستیم. رقابت برای هر دو تیم سخت است. ما هر کاری از دستمان بر می آید برای رسیدن به این هدف انجام می دهیم و فقط باید ببینیم در آینده چه چیزی در انتظارمان است. برای رسیدن به این هدف بازی به بازی پیش می رویم.

* عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در این فصل را چگونه ارزیابی می کنید؟

خب شرایط خط دفاعی در نیم فصل سخت شد. با مصدومیت مرتضی و بعد مصدومیت گلسیانی کار ما سخت شد. البته هم علی نعمتی و هم فرشاد فرجی در هر پستی که بازی کردند عالی بودند. البته اینطور نیست که پرسپولیس در هر بازی گل نمی زند، اما بچه ها تمام تلاش خود را کرده اند.

*یکی از مسائلی که امسال در پرسپولیس قابل نقد است، تعداد کم کلین شیت است، در این باره چه صحبتی دارید؟

این انتقاد هم درست است اما دلیل دارد. وقتی در شرایطی هستید که باید در هر بازی پیروز شوید و باید حمله کنید و ممکن است گل بخورید. البته بچه های ما در همه پست ها بسیار با انگیزه و حرفه ای هستند و خیلی تلاش می کنند، اما در کل قبول دارم که باید در دفاع بهتر باشیم.

*بعد از خداحافظی از فوتبال می شد انتظار داشت که شماره 4 پرسپولیس به خاطر تو کنار گذاشته شود اما این اتفاق نیفتاد. آیا خودت انتظار این را داشتی؟

به نظر من نباید در مورد این مسائل صحبت کرد. مهم نیست شماره 4 آرشیو شده یا نه، فقط پرسپولیس و هوادارانش مهم هستند. خوشحالم که سال ها توانستم با این شماره برای پرسپولیس و هوادارانش بازی کنم.

* یورگن لوکادیا و علی نعمتی در پرسپولیس شماره 4 را به تن کردند، آیا این بازیکنان گزینه خوبی برای این شماره بودند؟

هم لوکادیا و هم نعمتی لیاقت پوشیدن این شماره را داشتند و من از این بابت خوشحالم. علی نعمتی مدافع بسیار خوبی است و شایسته حضور در پرسپولیس است.

* می توانید در پایان فصل هواداران پرسپولیس را خوشحال کنید؟

سعی می کنیم در این بازی های باقی مانده با تمام توان به میدان برویم و هواداران خود را خوشحال کنیم. بگذارید هواداران ما بدانند که همه بچه ها در هر بازی با تمام وجود به میدان می روند.

*سال گذشته بازیکنان پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی بارها اعتراض کردند و از طرفی باشگاه مدعی است که همیشه دستمزد دریافت کرده اند.

من حق بچه ها را می دهم و تحت هر شرایطی طرف آنها را می گیرم. بازیکنان ما سال گذشته در شرایط سخت 3 جام کسب کردند و باشگاه باید تلاش خود را برای این بچه ها مضاعف کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=237748

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.