افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

سیاست راهبردی قوه قضاییه استفاده از فناوری های نوین است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 332098
سیاست راهبردی قوه قضاییه استفاده از فناوری های نوین است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سعید جزایی در سفر یک روزه به شهرستان خمین و در حاشیه بازدید از دادسرای و دادگستری این حوزه اظهار داشت: شاخص های عملکردی از جمله احترام به مشتریان، تاخیر تشریفات، مدت تشریفات، زمان رسیدگی، صلح و سازش و میزان مانده ها با توجه به حجم پرونده های […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سعید جزایی در سفر یک روزه به شهرستان خمین و در حاشیه بازدید از دادسرای و دادگستری این حوزه اظهار داشت: شاخص های عملکردی از جمله احترام به مشتریان، تاخیر تشریفات، مدت تشریفات، زمان رسیدگی، صلح و سازش و میزان مانده ها با توجه به حجم پرونده های وارده به این دادگاه نسبت به سال گذشته بهبود یافته و رضایت نسبی حاصل شده است که انتظار می رود. با برنامه کوچک مناسب است که تا پایان سال جاری شاهد بهبود سطح عملکرد باشیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: تاکید ویژه و سیاست راهبردی قوه قضاییه، هوشمندسازی و استفاده از فناوری ها و مزیت های نوین افسردگی یکی از سامانه های الکترونیکی در بحث انتخاب کارشناس پرونده های قضایی مزایده و مشاوره است که باید در حوزه قضایی پیگیری شود.

حجت الاسلام جزایی افزود: به منظور ارائه خدمات قضایی بهتر به مردم و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت قضات و کارکنان، لازم است تا اجرای عملیات احداث ساختمان جدید دادگستری در شهرستان با دقت بیشتری پیگیری شود. خمین . سرعت و انتظار می رود معاون مالی، پشتیبانی و ساخت و ساز در این راستا تلاش کند و آنچه را که لازم است داشته باشد.

وی همچنین حمایت از حقوق شهروندی را امری مهم و ضروری دانست و گفت: مسئولان قضایی شهرستان باید پیوسته این موضوع را مدنظر قرار دهند و در بازرسی از مراجع اداری، بازداشتگاه ها، زندان ها و بازدیدها برای حل نزاع هوشیار باشند. شورای شهر. باید به هیات بازرسی حقوق شهروندی استان مرکزی ارائه شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به موضوع رهایی از حبس و کاهش جمعیت کیفری تاکید کرد: قضات دادگاه در رای گیری خود به موضوع آرای جایگزین توجه کرده و از تمام ظرفیت های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جزایی تاکید کرد: یکی از دغدغه های دستگاه قضایی حفظ و صیانت از حقوق بیت المال است. پول و از حقوق مردم و خانه محافظت و دفاع کند پول زمین خواری، زمین خواری ویژه و رانت خواری باید برخورد قانونی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.