افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

سکوت پرسپولیس در مورد سهمیه خارجی – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 355551
سکوت پرسپولیس در مورد سهمیه خارجی – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

با وجود نامه این باشگاه هنوز وضعیت سهمیه خارجی باشگاه پرسپولیس مشخص نشده است. باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ مدارک پزشکی نبیل باهویی مهاجم خارجی سابق خود را برای جلوگیری از سوختن سهمیه خارجی ارائه کرده است. این در حالی است که سازمان لیگ هنوز پاسخ دقیقی در این زمینه نداده […]

با وجود نامه این باشگاه هنوز وضعیت سهمیه خارجی باشگاه پرسپولیس مشخص نشده است.

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ مدارک پزشکی نبیل باهویی مهاجم خارجی سابق خود را برای جلوگیری از سوختن سهمیه خارجی ارائه کرده است.

این در حالی است که سازمان لیگ هنوز پاسخ دقیقی در این زمینه نداده و مشخص نیست که اختصاص این سهمیه خارجی از پرسپولیس به کجا می رسد.

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات فهرست خود را برای حضور در رقابت های آسیایی تقویت کند.

نکته عجیب سکوت باشگاه پرسپولیس در قبال این پرونده است و هواداران این تیم هنوز نمی دانند با این سهمیه خارجی چه اتفاقی برای تیمشان خواهد افتاد.

سازمان لیگ در نامه ای به پرسپولیس در تاریخ 29 تیرماه اعلام کرد که به دلیل حضور کمتر از برنامه نبیل بهویی در این رقابت ها، هزینه پرسپولیس برای فصل آینده کاهش یافته است.

باشگاه پرسپولیس نیز لایحه دفاعیه مربوط به عملکرد و مصدومیت باهویی را به کمیته تدوین مقررات ارسال کرده است.

لازم به ذکر است مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از جلسه کارگروه نظارت بر قراردادها که با حضور رضا درویش، فرشید سمیعی و سایر مسئولان باشگاه برگزار شد، با استدلال هایی بر حضور بازیکنان خارجی تاکید کرد. بازی در 60 درصد بازی ها، نه 60 درصد کل زمان بازی، ملاک سهمیه خارجی است.

در ادامه برخی از مسئولان مدعی شدند که سهمیه سوخته وحدت حنان اف به دلیل عطف به ماسبق نبودن قانون وی و به نظر می رسد سهمیه پرسپولیس 1+4 شده است، برمی گردد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)