افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

سکه اختصاص داده شده به “پک دباش” می توانست 400 دستگاه چاپ را از فرسودگی ناوگان نجات دهد.

  • کد خبر : 152761
سکه اختصاص داده شده به “پک دباش” می توانست 400 دستگاه چاپ را از فرسودگی ناوگان نجات دهد.

به گزارش بازار، احمد ابوالحسنی نایب رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران با اشاره به پرونده چای دباش می گوید: ارزی که برای واردات ماشین آلات چاپ و بسته بندی به این شرکت داده می شد می توانست 400 دستگاه صرفه جویی کند. چاپخانه های ناوگان در تهران. نایب رئیس اتاق بازرگانی […]

به گزارش بازار، احمد ابوالحسنی نایب رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران با اشاره به پرونده چای دباش می گوید: ارزی که برای واردات ماشین آلات چاپ و بسته بندی به این شرکت داده می شد می توانست 400 دستگاه صرفه جویی کند. چاپخانه های ناوگان در تهران.

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران از اختصاص این مبلغ به واردات ماشین آلات چاپ به یک شرکت تجاری در حالی که صنعت چاپ و بسته بندی با مشکل فرسودگی ناوگان سیار مواجه است، انتقاد کرد و اظهار داشت: ارزی که اگر این شرکت به واردات ماشین آلات واگذار شده باشد، می تواند بخشی از صنعت چاپ را متحول کند. این شرکت ارز واردات ماشین آلات را دریافت کرده است اما به نظر می رسد ماشین آلات محدودی به ارزش بسیار کمتر از این رقم وارد کرده است.

وی با اشاره به اهمیت تخصیص منابع به واحدهای تخصصی ادامه می دهد: البته جای تشکر دارد که این دلارها صرف واردات ماشین آلات چاپ نشده است: بخش خصوصی فعال در این صنعت ورشکست شد.

رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران می گوید: بارها از مسئولان دولت قبل و فعلی خواسته ایم فرسودگی پارک چاپخانه را جدی بگیرند و به تامین امکانات لازم برای واردات و تجهیز ماشین آلات توجه کنند اما آنها پاسخ روشنی دریافت نکرده اند. رقم واردات ماشین آلات به یک شرکت بازرگانی غیر تخصصی در زمینه چاپ واگذار شده است.

به گفته نایب رئیس اتاق اصناف تهران، اگر این مبلغ در قالب تسهیلات به بخش خصوصی فعال در حوزه چاپ اختصاص می یافت، بیش از 400 دستگاه چاپ نوسازی می شد و تحولی در حوزه چاپ رخ می داد. چاپ چاپ و بسته بندی.

ابوالحسنی ادامه می دهد: اگر این هزینه صرف صنعت چاپ می شد و ماشین آلات لازم را وارد می کردیم، می توانستیم صنعت چاپ را جهشی کنیم و از شرایط فعلی در حوزه صادرات پیشی بگیریم، در حالی که شرکت چاپ دباش صرفا به تولید اختصاص می یافت. این مقدار ارز دریافت کرده است.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران می افزاید: گلایه ما این است که یک صدم یا دو صدم این رقم در صنعت چاپ و واحدهای چاپ سرمایه گذاری نمی شود. بارها از فرسودگی ناوگان چاپخانه ها، از امکاناتی که چاپخانه ها برای به روز رسانی و واردات ماشین آلات نیاز دارند صحبت کرده ایم، اما اقدامات زیادی صورت نگرفته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=152761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.