افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

سپهر حیدری: بیرانوند کاری نکرده است. الکی خودت را حاشیه نکن / استقلالی ها شلوغ هستند چون ضعیف هستند / اتهام تبانی نگرفتم اما بعضی تاپیک ها عادی نبود / فرق یحیی و ساپینتو را دیدیم

  • کد خبر : 19245

سپهر حیدری، کاپیتان سابق پرسپولیس می گوید علیرضا بیرانوند پس از دربی کاری انجام نداد که مستحق محرومیت باشد. پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر دربی حساس پایتخت را برد و با توجه به توقف سپاهان مقابل ملوان، حالا این پرسپولیس است که پیشتاز است و معادله قهرمانی به نتایج این تیم بستگی دارد. […]

سپهر حیدری، کاپیتان سابق پرسپولیس می گوید علیرضا بیرانوند پس از دربی کاری انجام نداد که مستحق محرومیت باشد.

پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر دربی حساس پایتخت را برد و با توجه به توقف سپاهان مقابل ملوان، حالا این پرسپولیس است که پیشتاز است و معادله قهرمانی به نتایج این تیم بستگی دارد. دربی آخر حواشی زیادی داشت. به همین منظور سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس مصاحبه ای انجام داده که در ادامه می خوانید:

دربی را چطور دیدی؟

من قبل از بازی گفتم پرسپولیس اگر خودش باشد خیلی بالاتر از حریف است و این در روز بازی ثابت شد. خط دفاعی و دروازه بان پرسپولیس روز بسیار خوبی را بدون خطا پشت سر گذاشت. به استقلال فرصت ندادیم و با تعویض های به موقع گل محمدی به گل رسیدیم. بعد از گل بازی را خیلی خوب مدیریت کردیم و توانستیم یک برد مهم به دست آوریم. فکر می کنم اختلاف دو مربی در دربی مشخص بود و در حالی که ساپینتو مشغول پرتاب بطری بود، یحیی روی تیمش تمرکز کرد و می دانست چگونه تیمش را به بهترین شکل ممکن هدایت کند و پیروز شود.

با توجه به محرومیت سپاهان حالا همه چیز در اختیار پرسپولیس است. انتظار دارید این تیم امسال چقدر درآمد داشته باشد؟

ابتدا باید به تیم خوی ملوان و مازیار زارع که با جان و دل مقابل سپاهان بازی کردند تبریک بگویم. پرسپولیس اگر 70 درصد خودش باشد قهرمان می شود. تیم ما بهترین تیم ایران است و اکنون همه چیز به دست ما بازگشته است. پرسپولیس 3 فینال در پیش دارد و به نظر من این دیدارها سخت تر از دربی است. بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس بسیار با تجربه هستند و این فرصت طلایی را از دست نخواهند داد. بچه ها باید خیلی باهوش باشند و کوچکترین اشتباهی می تواند به قیمت قهرمانی آنها تمام شود. با این حال پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و مطمئنم این تیم در هفته آخر به جام می رسد.

استقلالی به شدت با داوری دربی مخالف بود و ساپینتو هم حرف هایش را به داور زد. به نظر شما داوری مشکلی داشت؟

قواعد داوری مشخص است و کارشناسان در مورد آن صحبت کردند. فکر نمی کنم مشکلی برای داوری وجود داشته باشد، اما طبیعی است که استقلالی ها مشغول هستند. زیرا آنها سلطان بی چون و چرای هیاهو هستند. آنها قطعا باید جام را دریافت کنند زیرا کاملاً شایسته آن هستند. قبل از بازی، وسط بازی و بعد از بازی حاشیه درست می کنند و این رسم آنهاست. بهتر است استقلالی ها روی گیم پلی و مسائل فنی تمرکز کنند و از پرسپولیس الگو بگیرند. در کل در سال های اخیر این تیم قهرمان پرکار بوده و امسال مربی ای را آوردند که یکی از شاهان این کار است. همیشه سرشان شلوغ است چون ضعیف‌تر هستند و چیزی در چنته ندارند. آنها به این چیزها عادت کرده اند و در بسیاری از موارد نتیجه گرفتند. حتی گاهی روی داور تاثیر می گذاشتند و اشتباهات ناخواسته داوری به نفع تیمشان بود. فرهاد مجیدی سال گذشته سرش شلوغ بود اما محروم نشد. ساپینتو امسال چندین بار این کارها را انجام می دهد، اما هنوز به آن رسیدگی نشده است.

شادی پس از بازی بیرانوند نیز باعث شد تا باشگاه استقلال از وی شکایت کند. چه فکری در این باره دارید؟

گفتم سرشان شلوغ است و حالا که بازی را در زمین باخته اند، می خواهند به حاشیه بروند. اولاً من سال هاست که علیرضا را می شناسم، قطعاً لذتی که او به دست آورد، از ته دل بود و تحت تأثیر بازی این کار را انجام داد. شک نکنید بیرانوند قصد بدی ندارد چون آنقدر قلب بزرگی دارد که نمی خواهد کسی را ناراحت کند. علیرضا یکی از مهربان ترین افرادی است که می شناسم. از نظر فنی دیگر نیازی به تعریف از خود ندارد و بهترین دروازه بان آسیاست. شنیدم قبل از شروع بازی هواداران استقلال به سمت بازیکنان پرسپولیس بطری پرتاب کردند و به سمت آنها زباله پرتاب کردند. بهتر است مدیران استقلال به جای مشغله کاری به این حرکت مخاطبان خود پاسخ دهند. ساپینتو همه جور کار می کرد و توهین می کرد. با این حال هیچ اتفاقی نیفتاد و کسی صحبتی نکرد. اگر بیرانوند خوشحال باشد قبلاً بارها دیده ایم و مطمئن باشید که هیچ نیت بدی پشت آن نبوده است زیرا علیرضا فردی با اخلاق است.

داستان های شما بعد از بازی استقلال و هوادار به حاشیه ای تبدیل شد و حتی واکنش بازیکن هوادار را نیز در پی داشت.

ببین من فوتبال بازی کردم و از این فوتبال بیرون نیستم، بنابراین متوجه چیزهایی نمی شوم. من کاپیتان بزرگترین باشگاه ایران بودم و در تیم ملی بودم. من هرگز هواداران و تیمشان را متهم به تبانی نکردم، اما برخی حرکات مشکوک بود و منظورم این بود که باید بررسی شود. من خودم مدافع بودم و می دانم که رفتار و حرکات مدافع هوادار عادی نبود. یا اینکه مربی آنها ناگهان دروازه بان سوم را بازی می کند و بازیکنان دیگر را روی نیمکت می نشاند. گفتم یک سری مسائل باید بررسی شود و هیچ وقت متهم به تبانی نشدم. این خوب نیست که گروهی از بازیکنان که تا به حال اسمشان را نشنیده بخواهند با آوردن نام من و باشگاه پرسپولیس به شهرت برسند و دیده شوند. من همیشه خودم را طرفدار پرسپولیس می دانم و همین که جای کمی در دل پرسپولیسی ها دارد برایم کافی است. من به دنبال این نیستم که مرا ببینند زیرا به آن نیازی ندارم. با این حال من همیشه حرفم را کامل و صریح گفته ام و کوتاهی نمی کنم و به پرسپولیس بسنده نمی کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.