افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
4

سپرده قرض الحسنه دولتی بدون ضمانت دهم 1 تا 5

  • کد خبر : 177950

خبرنگار شکیبا باخال زاده: وزیر اقتصاد درباره درخواست کمیته امداد برای افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی اعضای این کمیته از 150 میلیون به 200 میلیون تومان گفت: افزایش این تسهیلات به 300 میلیون را پیشنهاد خواهیم کرد. . تومان در شورای پول و اعتبار.احسان خاندوزی در این نشست با قدردانی از همیاران اشتغال و خودکفایی اظهار […]

خبرنگار شکیبا باخال زاده: وزیر اقتصاد درباره درخواست کمیته امداد برای افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی اعضای این کمیته از 150 میلیون به 200 میلیون تومان گفت: افزایش این تسهیلات به 300 میلیون را پیشنهاد خواهیم کرد. . تومان در شورای پول و اعتبار.
احسان خاندوزی در این نشست با قدردانی از همیاران اشتغال و خودکفایی اظهار داشت: نرخ بیکاری بهار امسال به 8.2 درصد رسید که این رقم در تابستان دوباره کاهش یافت. همزمان با افزایش نرخ مشارکت در سال های گذشته آن عدد را نداشتیم و این همسویی بسیار امیدوارکننده است.

وی بیان کرد: سیاست های ایجاد رونق در حوزه کلان اقتصادی، سیاست های تسهیل کسب و کار و سیاست های تحریک اشتغال و تامین مالی کاریابی و… از مهم ترین سیاست هایی است که باعث کاهش نرخ بیکاری و افزایش مشارکت می شود.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد تسهیلات پرداختی کمیته امداد با نظارت گذشته نگر به هدف رسیده است، افزود: به منظور کمیت، دولت و همه نهادهای مالی در تلاش بوده اند تا تعداد واحدهایی را افزایش دهند. تامین مالی شده است.

خاندوزی ادامه داد: اراده جدی دولت و رئیس جمهور این است که از ظرفیت همه نهادهای تخصصی و واسطه ای استفاده کنند. البته با شرایط ایده آل فاصله داریم اما وضعیت ما نسبت به چند سال قبل بسیار بهتر شده و آینده درخشانی در پیش داریم.

وی گفت: در خصوص صندوق ضمانت نیز باید آمار عملکرد بانک ها افزایش یابد تا سختگیری ضمانت ها و وثیقه ها کاهش یابد.

خاندوزی در خصوص درخواست کمیته امداد مبنی بر افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی اعضای این کمیته از 150 میلیون به 200 میلیون تومان، تصریح کرد: قطعا با افزایش سقف سقف تسهیلات اشتغالزایی موافق هستیم و همچنین به رئیس کل بانک مرکزی بگویید آن را به 300 میلیون تومان افزایش دهد. این موضوع را در شورای پول و اعتبار مطرح کردیم.

وام اشتغال کمیته امداد 200 میلیون بود

بختیاری رئیس کمیته امداد نیز در این نشست گفت: در جامعه اسلامی باید از تکدی گری چشم پوشی کرد. باید بستر کار فراهم شود تا عده ای دچار این ناامیدی ها نشوند.

وی ضمن اینکه بانک ها را مددکار برای اشتغال کمیته امداد دانست، گفت: 86 درصد تسهیلات مربوط به اشتغال کمیته امداد در سال گذشته جذب شده است. با راه اندازی صندوق ضمانت اشتغال، پرداخت تسهیلات به اعضای کمیته امداد تسهیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 92 درصد از هدف اشتغالزایی کمیته امداد محقق شده است، تصریح کرد: اکنون وام اشتغالزایی 150 میلیون تومانی جوابگوی اعضای کمیته امداد نیست و تقاضا داریم این رقم در پول و شورای اعتبار حداقل 200 میلیون تومان باشد. البته رقم 300 میلیون از تسهیلات قرض الحسنه محفوظ است.

بختیاری از بانک ها و وزارت اقتصاد خواست تسهیلات اشتغال کمیته امداد در کنار تسهیلات ازدواج و مادری را در اولویت قرار دهند.

پرداخت وام بدون وثیقه از 1 تا 5 اعشاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ورامین از اهدای 756 فقره وام به مبلغ 80 میلیارد تومان به مشمولان این کمیته خبر داد و گفت: 65 دانش آموز نخبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. ) کمیته در ورامین.

محمدرضا مددی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در ورامین با اشاره به خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان ورامین 3700 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. که علاوه بر معیشت و پرداخت ماهانه، وام، پیشنهاد اشتغال و کار، خدمات فرهنگی و ساختمانی و پرداخت موردی را در دستور کار داریم.

وی در خصوص پرداخت وام های این دفتر به مددجویان افزود: سال گذشته 956 فقره وام به ارزش 105 میلیارد تومان به مددجویان این کمیته پرداخت شد و امسال تاکنون 756 فقره وام در مجموع 80 میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ورامین در ادامه گفت: دهک های 1 تا 5 و کسانی که بیمه نشده و دارای پروانه کسب هستند مشمول دریافت وام هستند که در اسرع وقت در بانک های دولتی بازپرداخت می شود. تا جایی که ممکن است. اخذ تضمین های لازم

مددی تصریح کرد: آموزش های بازرگانی برای دریافت وام شغلی و مددجویان اقدام به ازدواج مجدد زیر نظر اساتید و مشاوره های مختلفی نیز بسته به شرایط مددجو انجام می شود.

وی ادامه داد: کسانی که با آموزش و کسب اعتبارات ما به درآمد کافی برسند از چرخه حمایتی این نهاد خارج می شوند و امسال 60 نفر از خانواده های ما به این شرایط رسیده اند و از این حیث تلاش کرده ایم محصولات و محصولات را معرفی کنیم. توانمندی های این افراد به مراکز، هم به فروشگاه ها و هم بازارچه های سطح شهر نیاز داریم تا در این مورد فروش و انعکاس توانمندی ها کمک کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ورامین با اشاره به اینکه این اداره کل 1200 فرزند دانش آموز را تحت پوشش قرار می دهد، اظهار داشت: 75 دانش آموز پایه اول تا سوم تحت پوشش ما هستند و بخشی از هزینه های ترم اول آنها در مقطع دکتری تامین می شود. مرحله.

وی به وجود نخبگان متعدد از جمله مددجویان تحت پوشش این نهاد اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر 65 دانش آموز نخبه قرآنی، فرهنگی و ورزشی را تحت پوشش داریم و تلاش کرده ایم دانش آموزان نخبه را به شرکت های دانش بیان معرفی کنیم.

مددی در خصوص اهدای جهیزیه خاطرنشان کرد: امسال در مجموع 43 جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی به متقاضیان واجد شرایط اعطا شده است. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.