افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

سپاه و بسیج روستاها را برای ادامه حکومت دشمن ناامن می کنند

  • کد خبر : 134746
سپاه و بسیج روستاها را برای ادامه حکومت دشمن ناامن می کنند

به گزارش سایت خبریحامیان ولایت» سردار سرلشکر حسین سلامی در سفر به استان یزد با حضور در مراسم افتتاحیه مجتمع بیمارستانی 128 تختخوابی الزهرا (س) یزد اظهار داشت: بسیج ضامن عزت و عزت مسلمین در وجود همگان است. وی افزود: نام بسیج مترادف با بشارت برای ملت ایران و مایه امید و الهام […]

به گزارش سایت خبریحامیان ولایت»


سردار سرلشکر حسین سلامی در سفر به استان یزد با حضور در مراسم افتتاحیه مجتمع بیمارستانی 128 تختخوابی الزهرا (س) یزد اظهار داشت: بسیج ضامن عزت و عزت مسلمین در وجود همگان است.


وی افزود: نام بسیج مترادف با بشارت برای ملت ایران و مایه امید و الهام و تحقق آرمان های بزرگ ملت ایران است.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای بسیج اعتبار و اختیارات زیادی قائل شدند، گفت: بسیج امروز در همه ارکان و شئون جامعه ما هدایت شده و نتیجه این امر تقویت است. ایمان و امید در دل مردم بصیر ایران اسلامی.


سردار سلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامل بخشی از رسالت الهی است، تصریح کرد: علاوه بر اینکه سپاه موظف است راه را بر دشمنان نظام و دین خدا چه در دریا و چه در دریا ببندد. در زمین یا هوا، مسئولیت دیگری دارد: هدف ما کمک به دستگاه نظامی برای خنثی کردن جنگ نرم بسیار پیچیده و گسترده دشمن است.


سردار سلامی گفت: در هر نقطه ای که دشمن بخواهد آبرو و حیثیت مسلمین را تهدید کند، سپاه و بسیج در آن نقطه ظاهر می شوند و به تعقیب دشمنان می پردازند و عرصه را برای تداوم سلطه دشمنان ناامن و تنگ می کنند. و این یک واقعیت است.” بخشی از آن امروز به صورت آنلاین نمایش داده شده است.


فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد نمادهای شیطانی خواسته های خود را جایگزین صفای اخلاقی جامعه ما و معصومیت مظلوم جوانان ما کند و سپاه نیز در این زمینه مسئول است.


وی با بیان اینکه هر جا تهدیدی ظاهر شود، سپاه نقش موثر خود را در آن زمان ایفا می کند، تصریح کرد: تحریم های واقعی اقتصادی در مقیاس جهانی که بیش از دو دهه است به صورت فشرده، جدی و واقعی بر ملت ایران تحمیل شده است. یکی از مصادیق تهدیدهای دشمنان علیه ملت ایران است.


سردار سلامی گفت: هدف همه تلاش دشمن دستیابی به دستاوردهای سیاسی از طریق تحریم است و این امر امروز به همت سپاه شکسته شده است و نمونه آن فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الشریف است.انبیا .


اجرای بیش از 330 طرح کلان و عظیم ملی در زمینه خنثی سازی تحریم ها از جمله دستاوردهای بزرگ قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) است که می دانست چگونه میخ های محکم را در تابوت بگذارد. تسلط دشمن در ایران عزیز و گسترش فعالیت های آن در خارج از مرزهای ایران نیز افزایش یافته است.


وی در ادامه به اهمیت فعالیت قرارگاه های محرومیت زدایی بسیج و سپاه اشاره کرد و گفت: این قرارگاه نقش بسزایی در سازندگی کشور داشته است که نمونه هایی از آن در روزهای گذشته در نقاط مختلف کشور شاهد بوده است. سیل و زلزله .


فرمانده کل سپاه، بسیج را متعلق به امام زمان، رهبر انقلاب و ملت شریف ایران دانست و تصریح کرد: بسیج و گروه های جهادی نماد آیات الهی بر روی زمین هستند.


سردار سلامی با بیان اینکه در نظر داریم تا سه سال آینده مجتمع بیمارستانی الزهرا (س) استان یزد را افتتاح کنیم، گفت: سپاه تا پایان به امنیت و آسایش مردم ایران پایبند است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.