افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

سپاهان – الشباب; معرفی چهره جدید نماینده ایران و سردار آزمون – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 316150
سپاهان – الشباب;  معرفی چهره جدید نماینده ایران و سردار آزمون – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان امروز در اولین دیدار خود از فصل جدید رقابت های فوتبال و در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف شباب الاهلی امارات می رود. سپاهان فصل گذشته را در رده سوم جدول به پایان رساند و توانست در جام حذفی به مقام قهرمانی دست یابد و […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان امروز در اولین دیدار خود از فصل جدید رقابت های فوتبال و در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا به مصاف شباب الاهلی امارات می رود.

سپاهان فصل گذشته را در رده سوم جدول به پایان رساند و توانست در جام حذفی به مقام قهرمانی دست یابد و چند بازیکن از این تیم از جمله رامین رضاییان، میلاد زکی پور، محمدجواد حسین نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو از جمله بازیکنان این تیم هستند. مهمترین آنها بازیکنانی بودند که از شاگردان “خوزه مورایس” جدا شدند.

جواد آقایی پور، صالح حردانی، حسین گودرزی، «وحدت حنان اف»، محمدامین حزباوی، محمدمهدی محبی و مهدی لیموچی نیز بازیکنان ورودی سپاهان هستند. سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی 3 مدافع باتجربه سپاهان هستند که امروز به دلیل محرومیت نمی توانند تیمشان را همراهی کنند و مورایس باید از ترکیبی متفاوت نسبت به فصل گذشته در خط دفاعی خود استفاده کند.

تیم الاهلی شباب در سال 1396 با ادغام 3 باشگاه اماراتی تاسیس شد و تاکنون 4 بار به مصاف تیم های ایرانی رفته که حاصل آن دو برد و دو تساوی مقابل تیم های خوزستان و پدیده مشهد بوده است.

سعید عزت اللهی و سردار دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی هستند که عزت اللهی به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند و سردار آزمون آماده است اولین بازی خود را برای این تیم اماراتی مقابل باشگاه سابقش در ایران انجام دهد.

سپاهانی ها به تازگی از اردوی ترکیه بازگشته اند و مورایس امیدوار است شاگردانش با حضور هواداران در این دیدار به نتیجه قابل قبولی دست یابند. عملکرد خوب کاوه رضایی در دیدارهای تدارکاتی باعث شده تا کادرفنی این تیم امید زیادی به درخشش این بازیکن داشته باشد.

هدایت هر دو تیم بر عهده مربیان پرتغالی است و «ژوزه مورایس» و «پائولو سوسا» باید مقابل هم قرار بگیرند. برنده این دیدار روز سه شنبه 2 مردادماه در قطر به مصاف الغرافه می رود. صعود سپاهان به مرحله گروهی لیگ برتر بسیار سخت است. سپاهان تاکنون 10 برد، 6 تساوی و 6 شکست مقابل امارات کسب کرده است و این دیدار اولین دیدار رودرروی دو تیم است.

این دیدار ساعت 19:45 با قضاوت «کیم جونگ هیوک» از کره جنوبی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.