افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

سپاهانی ها بعد از قهرمانی در جام حذفی چه گفتند؟ – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 305216
سپاهانی ها بعد از قهرمانی در جام حذفی چه گفتند؟  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان امروز پنجشنبه 10 خرداد در ورزشگاه آزادی تهران در فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند. فرشاد احمدزاده در پایان این دیدار گفت: خدا را شکر توانستیم این قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم و دل آنها را شاد کنیم. در طول فصل […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان امروز پنجشنبه 10 خرداد در ورزشگاه آزادی تهران در فینال جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند.

فرشاد احمدزاده در پایان این دیدار گفت: خدا را شکر توانستیم این قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم و دل آنها را شاد کنیم. در طول فصل می توانستیم بهتر عمل کنیم اما متاسفانه اینطور نشد و اتفاقات زیادی افتاد که باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم.

وی درباره ماندن یا رفتن از سپاهان گفت: فعلا می خواهم از قهرمانی لذت ببرم!

رضا فتاحی مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان در پایان این دیدار اظهار داشت: این قهرمانی را به هواداران و کارگران فولاد مبارکه تقدیم می کنیم و این قهرمانی را به تمامی اعضای مدیریت باشگاه تبریک می گوییم. هواداران زیادی با اتوبوس، ماشین شخصی و حتی موتورسیکلت به تهران آمدند و از آنها تشکر می کنم.

محمدجواد حسین نژاد، هافبک سپاهان خاطرنشان کرد: هواداران نباید آسیبی ببینند چرا که در ورزشگاه حضور داشتند و بیش از این حق دارند. مهم نتیجه گیری تیم است و خدا را شکر بردیم. مشخص نیست در سپاهان می مانم یا می روم و همه امور را به مدیر برنامه هایم سپرده ام.

امید نورافکن در پایان این دیدار گفت: هر سال شایسته قهرمانی بوده ایم و امسال هم توانسته ایم مزد زحمات هواداران را بدهیم و برای مردم اصفهان بسیار خوشحالم و امیدوارم. که این روند قهرمانی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم در پلی آف لیگ الیت آسیا نتیجه بگیریم. از شرایط ورزشگاه آزادی راضی بودیم و VAR به جذابیت بازی کمک کرد. یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و در این باشگاه ادامه خواهم داد.

محمد کریمی کاپیتان سپاهان گفت: خدا را شکر بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم گلزنی کنیم. چند موقعیت دیگر هم برای گلزنی داشتیم که متأسفانه موفق نشدیم. یک سری مشکلات پیش آمد و نتوانستیم عنوان قهرمانی را در لیگ کسب کنیم و خدا را شکر توانستیم در جام حذفی عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.