افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

سومین کشتی حامل گندم وارداتی در بندر شهید رجایی پهلو گرفت

  • کد خبر : 358536
سومین کشتی حامل گندم وارداتی در بندر شهید رجایی پهلو گرفت

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسین عباس نژاد از پهلوگیری یک کشتی شناور و آغاز تخلیه بیش از 30 هزار تن گندم در بندر شهید رجایی خبر داد. مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه فروند کشتی حامل گندم به عنوان محصول […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسین عباس نژاد از پهلوگیری یک کشتی شناور و آغاز تخلیه بیش از 30 هزار تن گندم در بندر شهید رجایی خبر داد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه فروند کشتی حامل گندم به عنوان محصول استراتژیک با ۱۷۳ هزار و ۹۳۱ تن وارد بندر شهید رجایی شده است.

وی ادامه داد: این محموله گندم متعلق به اداره بازرگانی و غلات هرمزگان است که آماده تخلیه و با طی مراحل قانونی برای انتقال به نقاط مورد نیاز است.

عباس نژاد ادامه داد: 112 هزار تن کشتی گندم امسال از سه کشتی وارد شده به کشور وارد قاره شده و 61 هزار تن نیز در بندر بوده و در حال تخلیه است.

عباس نژاد افزود: در مجموع سال گذشته 21 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی پهلو گرفت که از این تعداد 10 کشتی حامل گندم بودند.

همچنین مجموع واردات گندم از ابتدای امسال توسط سه شناور را 173 هزار و 931 تن اعلام کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به پهلوگیری 9 فروند کشتی در این مدت، گفت: در مجموع 424 هزار و 389 تن کالا وارد بندر شهید رجایی شد که بیشتر این محصولات مربوط به گندم (173 هزار و 931) است. تن) و نفت (86988 تن برای 2 کشتی شناور).

بندر شهید رجایی یکی از مهم ترین مبادی ورودی کالاهای اساسی کشور محسوب می شود که در حال حاضر دارای 18 انبار سرپوشیده با ظرفیت بیش از 350 هزار تن، 6 اسکله برای کالاهای اساسی و همچنین سه پایانه کشتیرانی است. ذخیره سازی روغن خوراکی محصولات با ظرفیت 370 هزار تن..

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=358536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.