افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

سومین طلای ژیمناستیک آمریکایی در پاریس/ بازگشت طوفانی بیلس!

  • کد خبر : 313412
سومین طلای ژیمناستیک آمریکایی در پاریس/ بازگشت طوفانی بیلس!

آفتاب نیوز: سیمون بیلز، فوق ستاره ژیمناستیک آمریکایی امروز در فینال خرک بانوان موفق شد مدال طلا را از آن خود کند و به درخشش خود در پاریس ادامه دهد. این فوق ستاره ژیمناستیک با میانگین امتیاز 15.300 طلا گرفت. ربکا آندراد قهرمان توکیو 2020 با 14.966 نقره گرفت و جید کری آمریکایی با 14.466 […]

آفتاب نیوز:

سیمون بیلز، فوق ستاره ژیمناستیک آمریکایی امروز در فینال خرک بانوان موفق شد مدال طلا را از آن خود کند و به درخشش خود در پاریس ادامه دهد.

این فوق ستاره ژیمناستیک با میانگین امتیاز 15.300 طلا گرفت. ربکا آندراد قهرمان توکیو 2020 با 14.966 نقره گرفت و جید کری آمریکایی با 14.466 در رده بعدی قرار گرفت.

این سومین طلای بیلس در پاریس بود. این ژیمناست آمریکایی تاکنون 10 مدال در ادوار مختلف بازی های المپیک کسب کرده که هفت مدال آن طلا بوده است. او قبل از ورود به پاریس 4 طلا و یک برنز در المپیک ریو و یک نقره در المپیک توکیو کسب کرده بود.

موفقیت بایلز در بازی های پاریس 2024 علیرغم انصراف او از المپیک توکیو به دلیل مشکلات روحی است. به گفته Biles، سلامت روان در اولویت است. در بازی‌های توکیو، او از یک اختلال روانی رنج می‌برد که ژیمناست‌ها آن را «لابیرنت» می‌نامند، جایی که بدن و ذهن با هم هماهنگ نیستند.

این رویداد باعث ایجاد یک گفتگوی جهانی در مورد سلامت روان در ورزش شد. بحث در مورد این باعث شد که Biles کار طاقت فرسایی را از لحاظ جسمی و روحی انجام دهد تا به اوج برگردد.

بیلس در این باره گفت: به خاطر هر اتفاقی که افتاد هرگز فکر نمی کردم دوباره روی تشک ژیمناستیک پا بگذارم. اما با کمک مربیان سیسیل و لوران لندی، به باشگاه بازگشتم و از نظر روحی و جسمی بسیار سخت کار کردم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.