افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
5

سورپرایز جدید سامسونگ / گوشی بسیار بادوام و مقاوم / عکس

  • کد خبر : 159343
سورپرایز جدید سامسونگ / گوشی بسیار بادوام و مقاوم / عکس

بعد از اینکه گلکسی ایکس کاور 7 در مالزی گواهینامه هایی دریافت کرد، به نظر می رسد که سازنده انواع گوشی های سامسونگ خود را برای معرفی دستگاه فوق العاده مقاوم خود آماده می کند. تلفن مورد نظر قبلاً گواهی BIS را از هند دریافت کرده بود. بیشتر بخوانید: به گزارش Tech Outlook، گوشی ذکر […]

بعد از اینکه گلکسی ایکس کاور 7 در مالزی گواهینامه هایی دریافت کرد، به نظر می رسد که سازنده انواع گوشی های سامسونگ خود را برای معرفی دستگاه فوق العاده مقاوم خود آماده می کند. تلفن مورد نظر قبلاً گواهی BIS را از هند دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

به گزارش Tech Outlook، گوشی ذکر شده با شماره مدل SM-G556B گواهینامه SIRIM مالزی را دریافت کرده است. جدیدترین گوشی فوق مقاوم سامسونگ قبلاً گواهینامه های دیگری از جمله SIG، NBTC (Bluetooth 5.3) و GCF را دریافت کرده است، بنابراین می توان انتظار داشت که رونمایی آن نزدیکتر از آنچه قبلاً گزارش شده بود، باشد.

پشت خشن و برآمدگی Galaxy XCover 7 دارای یک دوربین تکی و یک فلاش LED دوگانه است. این گوشی مدل اصلاح شده سری گلکسی A محسوب می شود اما برای مقاومت بیشتر گواهینامه های IP68 و MIL-STD-810H را دریافت کرده است.

گوشی مذکور به پردازنده Dimension 6100 Plus مجهز خواهد بود که در انواع گوشی های میان رده استفاده می شود. جزئیاتی در مورد فضای ذخیره سازی آن در دسترس نیست، اما به احتمال زیاد دارای مدل های رم 6 و 8 گیگابایتی خواهد بود.

این گوشی سخت کوش کره ای مجهز به رابط کاربری One UI 6 خواهد بود که بر اساس اندروید 14 توسعه یافته است. قیمت گلکسی ایکس کاور 7 هنوز مشخص نیست، اما این احتمال وجود دارد که در سه ماهه اول سال 2024 ارائه شود. .

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.